Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Singeln) skrev 2011-09-17 08:35:29 följande:
    Nej självklart är det så! Men du håller ju med mig, det är alltid skönt när andra gör det, haha
    Älskar du ja-sägare Skrattande ...

... eller är det så att vi, som oftast, blir så osäkra på våra egna känslor när det gäller kärleken?
  • Glädje58

Jag är så himla trött och besviken på nätdejting, det händer ju fan inte ett jäkla dugg. Det värsta är att när jag skaffade ett konto till, bara för att kunna snoka lite grann mer anonymt, så fick jag mejl från flera stycken. Den profilen jag skapade var en riktig tölp med taskig kvinnosyn. Ja ja, världen är bra konstig. 

Jag kommer träffa en kvinna irl, det vet jag... 

• Glädje58

Jag mejlade några stycken som inte hade foto alls. Kunde vara spännande att prova. Givetvis så har jag inte fått några svar...

• Glädje58
    mikipiki skrev 2011-09-17 18:13:26 följande:
    Det känns som att många letar efter tjejer utan barn, i alla fall när de söker någon i min ålder (20).
    Det fungerar nog som en bra filtrering, det där med att ha barn. Det gallrar bort en del oseriösa pojkar.
    mikipiki skrev 2011-09-17 18:13:26 följande:
    Jag måste bara skriva att jag alltid har trott att du är en tjej när jag sett dig skriva i andra trådar Drömmer Tänk så lite man vet.
    Jag har fått höra det många gånger, även att jag är omanlig och nu även bögig.  Skrattande  Det gäller att inte ligga på latsidan om jag ska upprätthålla den bilden  Glad
  • Glädje58
    mikipiki skrev 2011-09-17 19:14:45 följande:
    Just nu känns det som att det gallrar bort alla dock Flört
    Då är det som så att det är fel personer som är ute just nu.

Hur gammalt är barnet?
  • Glädje58

Men du är väl inte intresserad av oseriösa, eller är du?  Killar i din ålder blir väl förskräckta och förvånade när de hör talas om men efter en förlossning, kan jag tänka mig...

Tre år, det är väl en härlig trotsålder :)

• Glädje58
    mikipiki skrev 2011-09-17 19:51:58 följande:
    Haha och det vill jag inte påstå, hur det kan få plats så mycket egen vilja i en sån liten människa är obegripligt emellanåt haha Drömmer

Jag är själv barnvakt ibland med en kille på snart tre år. Det är en maktkamp ibland Glad
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2011-09-17 14:44:22 följande:
    Jag är så himla trött och besviken på nätdejting, det händer ju fan inte ett jäkla dugg. Det värsta är att när jag skaffade ett konto till, bara för att kunna snoka lite grann mer anonymt, så fick jag mejl från flera stycken. Den profilen jag skapade var en riktig tölp med taskig kvinnosyn. Ja ja, världen är bra konstig. 

Jag kommer träffa en kvinna irl, det vet jag... 

Stoppa pressarna! Nu har en kvinna besvarat mitt mejl som jag skickade idag. Och inte bara det, vi har skrivit säkert fyra gånger fram och tillbaka. Jag är så lycklig. Tror att jag ska säga upp mig från jobbet och börja predika för människor hur bra det är med nätdejting :)

Glad

• Glädje58
    Anonym (ny) skrev 2011-09-22 19:56:31 följande:
    har kontakt med dejten o vi har planerat in en till på lördag redan
    Har du fått några idéer om vad ni ska prata om?  Eller vad sägs om kroppsspråket, där behöver man inte tänka så mycket på orden :)
  • Glädje58
    Anonym (HP) skrev 2011-09-25 09:33:35 följande:
    Han började mala på om att jag faktiskt var hans ägodel och att jag inte skulle tänka på andra. Suck. Då var det tack och hej för min del och jag bröt kontakten helt. 
    Vad skönt att det finns sådana som du som sätter ner foten direkt vid kommentarer som han fällde.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!