Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Soupy skrev 2011-11-18 21:38:39 följande:
    Blunda och tänk på ett tal mellan 32 och 34... Glad
    Är du också 87?! Förvånad
  • Smecker
    etanol skrev 2011-11-18 21:37:49 följande:
    Jaså, ja med min supkraft, röntgensyn, borde jag sett det iofs...*muttrar*
    Supkraft? Popeye har spenaten, du kör med en kvarting Explorer? 
  • Smecker
    Soupy skrev 2011-11-18 21:51:33 följande:
    Ja! Du med? Äntligen någon annan som minns hur det var på den gamla goda tiden. Glad
    Nä, ledsen, för senil.. Flört Kommer inte ihåg nåt.
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-18 23:46:57 följande:
    Hoppas ni andra haft en bra kväll. Har jag med ungarna.. tur det, med tanke på en till sån där dryg grej som hände...

En trevlig kille börjar flörta med en på en icke-dejtingsajt, där han dock angett sig som singel i en singeltråd. Verkar rar, rak, ärlig och fin. Pratade i telefon idag. Sen gjorde jag något jag ärligt inte gjort på länge.. jag googlade honom. (han har ovanligt efternamn) och får upp en blogg av hans tjej, som han har en liten tremånaders unge med.       Checkade ratsit med; och visst, dom är skrivna på samma adress å var iaf ett par för ett par dagar sedan, när han uppgav sig vara singel på sajten han raggade upp mig på... *SUCK* Låg jag blir då...

Jag har blivit duktigt bränd. Men jag försöker möta varje ny människa som en NY människa, som inte ännu gjort ett dåligt intryck och har rätt till en helt fri chans. Men när sånt här så känner man sig ju luttrad, lurad och som en dj-a skitmagnet... (inte sant, för en superfin man har varit kär i mig nu nyligen, men jag har inte rätt känslor för honom.. )

Funderar vad man ska göra åt saken. har skrivit ett kort mail och frågat lite om hur länge han varit singel.. ska bli spännande att se vad han svarar.. eller not.

God natt.
    Inte okej! Lorena Bobbitt, var är du när man behöver dig?!
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-19 01:58:35 följande:
    Nu är detta en hypotetisk fråga öppen för alla att svara på men om ni hittar någon ni vrkligrn tror på ,som ni hoppasmen ännu inte vet om det kan bli något mellen denne och dig,lägger ni ner alla andra kontakter då?

Förde har jag gjort för jag hoppas och vill verkligen satsa!  '

Skulle ju haft dejt på söndag men ställde in detta  

dumt? 
    En i taget är i alla fall min paroll. Gillar inte folk som jonglerar med människor.
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-19 10:01:54 följande:
    Haha!! Lorena Bobitt... såg en otäck bild framför mig nu.. Hon åkte väl in, han fick den ditopererad igen och tror han spelade in filmer och fick massa stålar å brudar sen... (så låter inte som en framgångsrik hämnd direkt)
    Morrn Mr.McBeal!   
    Inte riktigt. Han spelade in filmer för att han var fattig som en kyrkråtta efter operationen och skilsmässan. Brudarna.. tja.. inte sådär jättelyckat, han fortsatte i samma stil som med Lorena och åkte dit lite då och då för att ha använt tjejerna som sandsäck. Så på det stora hela tror jag inte många skålar för honom Kräks

God förmiddag, fröken PET/CT Flört 
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-19 10:30:20 följande:
    om det är nån man verkligen vill träffa mer o lära känna så är man väl inte direkt intresserad av andra kontakter eller? 
    Det finns ju de som är lite av dejting- eller uppmärksamhets-knarkare, som måste känna sig som hönan i tuppgården.. förhoppningsvis känner man igen dem rätt snabbt och *klick*
  • Smecker
    Soupy skrev 2011-11-19 12:36:18 följande:
    Hur resonerar man när man lägger in text av typen "Man ska ha samma kriterier när man väljer fru som när man ska köpa dammsugare, Man ska titta på förbrukningen vad de kostar , Djud nivån och sug kappasiteten" i sin presentation? Dels är skämtet långt i från roligt, men man visar ju också att man inte ens behärskar det här med stor bokstav eller stavning av enkla ord. 

Är presentationstexten underordnad för män? Kanske även för kvinnor? Är det jag som hakar upp mig på småsaker? Jag skulle aldrig någonsin dejta någon som skrev så men jag borde kanske sluta vara så jäkla petig. 
    I second that. Dels är det inte särskilt roligt, dels föredrar jag människor som kan uttrycka sig i skrift. Jag kan helt enkelt inte bli tänd på någon som uttrycker sig som en fjortis hög på sms.

Du skall visst vara petig.
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-19 22:42:08 följande:
    gud vad skoj att ni träffar era drömprinsar! jag tror aldrig jag kommer göra det. är aldrig nöjd tyvärr ingen ser ut som mitt x många har bra egenskaper men jag vill ha hela paketet!!
    Då tror jag nog inte du har något annat val än att gå tillbaks till ditt ex..
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-19 23:07:41 följande:
    O ju finare insidan är desto finare blir utsidan.
    Den skriver jag under på!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!