Anonym (Sa) skrev 2011-11-18 23:46:57 följande:
Hoppas ni andra haft en bra kväll. Har jag med ungarna.. tur det, med tanke på en till sån där dryg grej som hände...
En trevlig kille börjar flörta med en på en icke-dejtingsajt, där han dock angett sig som singel i en singeltråd. Verkar rar, rak, ärlig och fin. Pratade i telefon idag. Sen gjorde jag något jag ärligt inte gjort på länge.. jag googlade honom. (han har ovanligt efternamn) och får upp en blogg av hans tjej, som han har en liten tremånaders unge med.

Checkade ratsit med; och visst, dom är skrivna på samma adress å var iaf ett par för ett par dagar sedan, när han uppgav sig vara singel på sajten han raggade upp mig på... *SUCK* Låg jag blir då...
Jag har blivit duktigt bränd. Men jag försöker möta varje ny människa som en NY människa, som inte ännu gjort ett dåligt intryck och har rätt till en helt fri chans. Men när sånt här så känner man sig ju luttrad, lurad och som en dj-a skitmagnet... (inte sant, för en superfin man har varit kär i mig nu nyligen, men jag har inte rätt känslor för honom.. )
Funderar vad man ska göra åt saken. har skrivit ett kort mail och frågat lite om hur länge han varit singel.. ska bli spännande att se vad han svarar.. eller not.
God natt.
Inte okej! Lorena Bobbitt, var är du när man behöver dig?!