Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 20:54:09 följande:
    så du är inte bara singel utan sugen oxå:) haha
    Det är väl lite drygt att söka om man inte är sugen? Tungan ute Vi kan väl lämna det öppet på VAD man är sugen med, det finns ju lite att välja på så att säga.
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 21:03:09 följande:
    lite nyfiken här... vad är det för ålder på dig?
    Står väl i min profil?
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 21:03:55 följande:
    Suck.. är jag paranoid eller är jag paranoid??!!
    Nu när en kille visar intresse och jag faktiskt känner intresse tillbaka så kommer mina tankar. Hur vet man om en kille bara är ute efter sex?
    Han är så go och verkar genuin intresserad men jag kan inte låta bli att tänka att han bara "spelar, smickrar" osv för att säkra sig lite sex...
    Så...hur vet man?? Eller kan man inte veta?
    Jo, fråga han såklart, men hur vet man om svaret som han ger är ärligt?  
    Klart du är paranoid. Om det värsta som kan hända är att han är ute efter sex.. är det egentligen SÅ illa? Då tycker jag att din misstänksamhet är värre, för det kan förgifta relationen mellan er. Man kan aldrig någonsin veta. Aldrig. Så vad är då poängen med att grubbla över det?
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 21:08:59 följande:
    kanske det gör men jag kommer inte in på den....;(
    Då får du väl skicka PM ;)
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 21:18:41 följande:
    Det värsta som kan hända är att jag blir sårad! Jag tycker jag har blivit sårad tillräckligt och vill inte utsätta mig för det igen!
    Jag är ute efter mer än sex.. så är det bara det han är ute efter så vill jag inte träffa honom mer... och det kan jag inte avgöra om jag inte får ärliga svar ifrån honom eller om han bara leker med mig. 
    Du kommer säkert att bli sårad fler gånger i livet, det är ofrånkomligt. Ur det lär vi oss och kommer ur en erfarenhet rikare. Du kan inte veta ifall han är ärlig eller inte, du kan inte veta ifall han bara vill ha din kropp eller hela paketet, du kan helt enkelt inte veta. Varför oroa sig då? Njut av stunden du har, det visar sig tids nog vad han är för en.
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 21:43:09 följande:
    Jo, det vet jag.. men jag orkar inte just nu bara. 
    Men jag ska försöka att inte fundera på det och bara leva i nuet. Fast man hade ju önskat sig en lögndetektor... fast det hade nog om något skrämt iväg stackarn! Drömmer
    Jag kan bara utgå från mig. Hade en tjej visat sånt brist på förtroende för mig genom att komma med en lögndetektor så hade iaf jag bett henne fara och flyga. Antingen så litar hon på mig eller så litar hon inte på mig, det finns inget "Jo men jag litar ju på vad du säger, men..............". Litar hon inte på mig så får det vara. Jovisst, man kan inte veta vad en annan människa tänker och känner, det kan inte jag heller, men däremot så kan man påverka sig själv och sin inställning. Väljer jag att lita på den här människan eller väljer jag att inte göra det?
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 22:08:58 följande:
    Hehe.. oj vad allvarlig du låter! Flört
    Klart jag inte tar fram en lögndetektor heller!
    Jag tror inte det är helt onormalt att man (jag) tänker lite i dessa banor då jag blivit sårad av killar förr.
    Men jag gör ju allt för att han ska fortsätta vara intresserad av mig och mitt intresse växer.

Ända sättet är väl att ha sex med han.. så får man se sen... men det är ju inte på de premisserna jag vill ha sex liksom?
    Ja jag är allvarligt när det gäller den inställningen ja. Men jag tycker inte heller att du skall ha sex med honom på de premisserna, jag tycker du skall ha sex med honom för att du tycker om honom, tänder på honom och vill ha sex med honom, inte annars.
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2011-11-17 22:18:34 följande:
    Vi kanske ska skriva historia och lägga ut röntgenbilder som profilbild. Då kan vi verkligen tala om att visa insidan först.
    Det skulle vara suveränt.. om man nu vill betala ~3000 kr för att få en bra bild, och om SSM inte anmärker på stråldosen
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2011-11-17 22:22:14 följande:
    Jag tror inte att det ger en så rättvis bild tyvärr
    Du har helt rätt.. istället för "han har så stort hjärta" blir det "han har förstorat hjärta" Förvånad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!