Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 22:25:30 följande:
    Jaja.. jag ska sluta älta det här nu och leva i nuet och njuta av att läsa hans söta sms han skickar. Tack för din input i frågan {#emotions_dlg.flower}
    Håller alla tillgängliga tummar åt dig!
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2011-11-17 22:36:15 följande:
    Smecker skrev 2011-11-17 21:05:38 följande:
    Står väl i min profil?
    Om du inte vill avslöja din identitet "jobbigt" så kan jag berätta för dig att BooYah är 87 år.
    Niklas2k skrev 2011-11-17 22:37:19 följande:
    Ja, jag har också kollat och det stämmer.
    Jag kollade med och kan bekräfta att Glädje58 och Niklas2k har rätt.. att gå om Matte A-kursen Tungan ute
  • Smecker
    Soupy skrev 2011-11-17 23:08:49 följande:
    Dry humping är för övrigt sjukt underskattat.
    Bad Teacher-varning på den.. *trycker tillbaks spyan med en blomsterpinne*
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-18 09:57:27 följande:
    Shit, 87.... det är lite i äldsta laget för min del.... Tack grabbar för att ni är hjälpsamma o har koll på BooYah´s ålder, men jag lyckades ta reda på den rätta åldern på egen hand!
    Er kan man ju inte luta sig mot när det blåser;) 
    Inget fel på killarna, de kan bara inte räkna. Blir lite fel när de skall sälja sig dyrt, annars är de som vilka toppenkillar som helst Flört
  • Smecker

Ibland tror jag att livet är till för att roa mig. Skulle eventuellt möjligtvis tagit en fika med en tjej jag pratat lite med på nätet, men av diverse orsaker blev det inget. Lite småtråkigt, men egentligen skit samma. Var ändå tvungen att åka in till Göteborg idag, places to go and stuff to do. Vädret var skittåkigt, mulet och disigt, men jag är en ganska solig person så jag gick mest och sken Solig Skulle köpa lite hårgrejer till store grabben, han skall på kalas och gillar att vara fin (läs: häftig) i håret. Jag vet en frisersalong där de även säljer lite färgat hårspray och glitter, så jag traskade dit. Känner inte folket där, har bara sett produkterna i fönstret. Kliver in, inga kunder men en otroligt söt tjej i 20-22årsåldern sitter bakom disken. Hon kollar in mig med stora ögon och ögonbrynen uppe vid hårfästet: "Skall du klippa dig..?" och pekar med fingret på mitt huvud.

Nu, för de som inte känner mig (typ: hela hurven här), jag har hår. Bara inte på huvudet. Jag brukar inte raka, vaxa och polera varje dag, men i morse såg jag till att det var högblankt och fint.

"Näeh" sa jag, "jag skulle vilja köpa en plattång till det här" och drog ner tröjan lite och visade bringan. Då brast det för hene, hon blev en fnittrante våt fläck där på barstolen bakom disken. Skrattande Sen när jag köpt det jag skulle ha och skulle gå tycke hon att "Jag kan ju boka en tid åt dig för klippning" och pekade på mitt bröst, "fast vi får göra det efter stängningsdags". Hoppsan.. jag hoppas att jag nobbade henne snyggt så hon inte blev sårad, men hon var minst 5 år för ung.

Vad är det där med tjejer i 20-25årsåldern? De är framåt, tar för sig, käcka, raggar på en, är på direkt.. medans tjejer i 30-35årsåldern mest verkar vänta på att killen skall ta alla initiativ, de är sega, svårflirtade, passiva.. ja jag vet att jag generaliserar, alla är inte såna oavsett ålder, men det här är säkert 5e gången som en ung tjej flirtar spontant sedan augusti, för äldre tjejer är siffran 0.

Nog om det. En promenad från Handels till Järntorget via Haga, botanisera i antikvariat och second hand-butiker.. och fynda lite på Myrorna på Järntorget. Det märks att ens humör smittar av sig Skrattande Saknades bara lite sällskap, annars bra fredag! Nu sitter jag på bussen hem, eventuella stavfel skyller jag på min skitmobil. Vill ni stavningen skall vara perfekt, skaffa mig en sugar mommy som köper mig en riktig mobil Flört

• Smecker
    kristinah skrev 2011-11-18 16:58:19 följande:
    booYah - det sär samma lika med de där 23-åriga killarna
    De är supertrevliga, glada framåt, skrattar och skämtar och är så himla fysiska och kramas och har sig.

Men hjälp vad jag inte är intresserad av att inleda nåt med någon så ung...

nähäpp - det blir till att nöja sig med halvstela gamla grå typer i 35-årsåldern elelr ända upp till 45 om så är fallet.

Jag har förresten bokat in en helgresa nästa barnfria helg hem till mina gamla hemtrakter för att hälsa på kompisar.
    Trött på dejtingskiten och kör på kompis-grejen istället....ett tag iaf - och innerst inne hoppas jag att om jag ignorerar nätet lite lagom så lossnar det snart även där
    Nu blir jag tvungen att rannsaka mig själv.. är jag en halvstel gammal grå typ i 35-årsåldern? Hoppas inte det.
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2011-11-18 17:10:52 följande:
    haha, det låter som en skön dag booYah.

Min lägsta gräns ligger runt 23. Själv är man hela 29.
    Det var en toppendag! Lite över genomsnittet, det gillas Skrattande

Den teoretiska lägsta-gränsen är vid 25 för mig, men det beror väldigt mycket på tjejen med. 28-35 är jag väl mest bekväm med. Själv är jag 87 Tungan ute
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-18 18:03:59 följande:
    När man var i 20-25 års åldern hade man inga hämningar o tänkte inte efter före, annat är det nu... Ibland iaf..
    Så du har vart i krokarna runt järntorget idag, då har vi vart sisådär ett par hundra meter ifrån varann, i de krokarna hänger jag nästan varje dag:)
    Frågan är, varför måste man tänka så förbannat mycket? Vi pratar inte om fallskärmshoppning, strid under förflyttning i Afghanistan, S-HLR/D på någon som fått en hjärtinfarkt eller liknande saker, vi pratar om att träffa folk. Varför skall man tänka efter och känna efter så förbarskat mycket då? Är det inte bättre att vara lite spontan och framåt? Visst, man kanske riskerar att bli lite sårad, hemska tanke, men det är faktiskt inte hela världen. Jag blir hellre sårad än låser in mig i ett mentalt skal och blir halvstel, gammal och grå (se ovan för referens). Jag letar efter en spontan person att leva med och ha roligt med, inte någon som plays safe och skall tänka igenom allt både före, under och efter, både tre och tretton gånger. Livet är för kort för sånt, i alla fall för mig.

Så, nu har jag bitchat klart Solig 

Yes, jag är där titt som tätt. Haga och Myrorna på Järntorget är fina ställen Skrattande Du får väl vinka nästa gång!
  • Smecker

Hmm.. en tjej som kan göra en sån här grej vinner extra många pluspoäng hos mig! Skrattande

• Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-18 19:38:08 följande:
    så har jag nästan gjort...fast med vattenpistol men HAN fick ingen, attackerade honom trevligt när han steg innanför dörren haha hahah haha
    Gimme five!! Sjukt bra Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!