Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-05 00:32:03 följande:
    Haha, ja så kan det gåSkrattande
    Jo men det är ju det som är kul, när man minst anar det liksom;) Måste berätta om min systers dejt. Hon gick hem med ett ons och var väldigt full så hon visste inte ens vart hon var när hon vaknade. Hon smet iväg utan att ens kika på killen hon spenderat natten med och hade sjuk ångest när hon upptäckte att hon var i hustet några trappuppgångar bredvid sin egen. Sen på eftermiddagen upptäcker hon att hon måste glömt plånbok med rubbet i hos honom och kommer inte ihåg exakt vilken trapp det var. Vi fick göra detektivarbete och kolla upp alla potentiella killar i trappuppgångarna det kunde vara och skicka ut ett mass-sms. Tillslut får hon napp efter mååååång förvirrade svar från oskyldiga killar. Hon hade sjuk panik när hon skulle möta upp killen för att hämta plånboken pga att hon inte visste hur han såg ut. När han möter henne i trappen så står där en jättesnygg trevlig kille. Han bjöd ut henne och de träffas fortfarande hahaha detta är typ 2 månader sedan
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Åh så bägge dejterna gick bra?

Skål btw! har haft tjejkväll i dagarna två och är inte nykter känner jag.  Skål

• Vanilla ice queen

Igår på kom min tjejkompis över med två killar. Den ena en nyinflyttad åläning som såg sjukt bra ut lång och vältränad som pratade finlandssvenka, have mercy!

• Vanilla ice queen
    Cocacola skrev 2012-06-06 23:22:58 följande:
    Skrattar högt! Haha... hade inte du tankarna på annat håll? Men han lät ju helt klart om något för dig annars.  Skrattande
    Oh my klart jag hade tankarna år annat håll men fan finlandssvenska från en kille i grannstade och inte i helsingfors som dessutom ser ut som en grekisk gud fast blond. jag är fortfarande kvinna liksom...
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-06 23:24:59 följande:
    Haha, då gick du igång fort kan jag troFlört
    Hehehe tror du Tyvärr var jag klädd i mysbrallor och hade sovit med dust ir så jag såg ut som jag vet inte vad
  • Vanilla ice queen
    Night sky skrev 2012-06-06 23:26:14 följande:
    Jag har börjat fundera på att joina er här i tråden som singel igen.... jag blir galen på killar som inte kan prata!
    Hmm men kan ni inte komma på andra komunikationsvägar? Jag och mitt ex smsade när vi grälade för att ingen fick prata till pungt. Jag tror verkligen inte på att prata känslor. mkt bättre att skriva dem=))
  • Vanilla ice queen

takida skrev 2012-06-06 23:33:01 följande:
    Ähh lägg av, du är väl alltid lika snygg!
    Hahaha nää, här är bildbevis
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-06 23:36:24 följande:
    Haha, du ser ut att ha kul iafSkrattande
    Hahaha oh ja. Inte alls bakfull och jäklig
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-06 23:45:24 följande:
    Man kan inte ligga på topp jämtSkrattande
    Hahaha nää, jag har verkligen inga problem med min fula sida bara trist när det kommer het åläning
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-06 23:52:02 följande:
    Det är då man charmar dem med sin underbara personlighet istället. Lyckas man med det, ja då är det kärlek på hög nivåFlört haha
    hmm min personliget hahahaha , Speedad ekorre som har sjuk humor som bara jag skrattar åt hahaha låter lovande=))
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!