Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Tja kan ju ha att göra med att LOVE SUCKS! Nädå Slits mellan hopp och förtvivlan här men hoppas på min "happily forever after". Såå illa ställt är det faktigst killen har fått mig så förvirrad att jag nästan tror på evig kärlek

Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Mhb: nä inte åläningen. Detta är en killen som jag träffade i februari. Men vi är lite sega så det händer aldrig något

• Vanilla ice queen

Cocacola: ja jo jag tror också det. Vi hade ett ons i februari och efter det har vi träffats som typ vänner. Men mycket flirtiga hintar och så men inget mer. Berättade i fredags att jag hade känslor för honom men fick inget svar som gjorde mig klokare på något sätt. Men det lossnade liiiite för nu Smsar vi mycket varje dag hahaha. Jisses ja, segt var ordet!

• Vanilla ice queen

Hahaha mär jag och min syster var på väg från honom i bilen så satte hon på denna låt
    ">

och tittade retsamt på mig och sa att texten summerar upp situationen väldigt bra (jag är ganska säker på att han har samma problematik som mig) Höll på att skratta ihjäl mig.

• Vanilla ice queen
    Heidi1 skrev 2012-06-14 13:21:57 följande:
    Händer det något innan lucia blir jag förvånad Flört

Hahaha well, han är värd att vänta på
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-06-14 13:45:10 följande:
    Tror du hon orkar leva i celibat tills dess? Fast iofs, har hon klarat sig hittills så.. Drömmer
    Jo har hamnat i något konstigt läge där jag inte tänker på det så mkt fast jag går igång på typ ingenting haha.
  • Vanilla ice queen
    ulfsas skrev 2012-06-14 13:54:52 följande:
    God eftermiddag kamrater. Sitter o degar på Arlanda i exakt en minut till. Frankfurt avklarat, Malmö väntar. Får be en värdinna om en kopp kaffe.

Låter som du har ett väldigt spännande jobb. Jag kan vara din värdinna om du vill
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-06-14 13:57:56 följande:
    Stackare.. nästan så jag lider med dig Drömmer
    Fast bara nästan
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!