Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-08-12 13:45:25 följande:
    Att dras till skorpioner är en mycket bra egenskap och inte alls sjukt. Möjligen för att vi är så sjukt söta isfFörvånad

Själv så killar jag stora katterKatt bäst.
    Haha, nej det är inte alls bra. Dras också till såna (och vattumen) men har tänkt undvika bägge delarna. xD
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2012-08-12 15:39:27 följande:

Varför undvika det bästa? :)
    Man ska väl lära sig något av sina misstag? :P
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-13 00:18:36 följande:
    Cocacola: Hahaha fast säkrast att gå till frissan efter dejten inte alltid man blir nöjd ju!!!

Madida: haha då är vi ju gjorda för varandra
    Visserligen men mitt hår såg förjävligt ut innan :P Brukar för övrigt vara nöjd när jag kommer från frissan men det brukar bara vara tills första hårtvätten. Vilket råkar vara alldeles nyss, vill inte titta nu. :( Hopplöst hår.
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-08-13 00:18:16 följande:
    Hur har du koll på deras stjärntecken? Jag fick leta bra länge innan jag fick koll på när han fyller år och då kunde kolla upp vad han har för stjärntecken
    Hittar du nån på hp brukar det stå
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-08-13 00:41:32 följande:
    Verkar som om jag skulle passa väldigt bra ihop med en Oxe också, finns det någon sådan här?! Kyss
    Jag är här! Kyss
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2012-08-13 00:29:55 följande:
    Fr.o.m nu ska jag kolla alla blivande dejter i astroguiden
    Låter klokt. Stämde fint med mig och exet iaf och en del tidigare dejter. Lät lovande med nuvarande hehe men vet fan inte om han vågar ses igen.

• Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-13 01:06:31 följande:
    dog trådskrället
    Nej, det bara en paus så att jag inte skulle ha så mycket att läsa ikapp förstår du väl? Flört
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-08-13 01:18:28 följande:
    Åh..ja!!! Komsi!! Hjärta
    Skulle vara för att det är du! Hjärta
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!