Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Shit vad ni är härdade på detta *impad*=))

Addade  åläningen på FB just in case;)) Får bli mitt rebound om det inte fungerar med den andre;))   

Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-07 00:14:34 följande:
    Vilka är härdade på vad? 
    Hoppas du slipper rebound.
    Alltså du och Madida verkar veta vad ni talar om...
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-07 00:17:07 följande:
    Ja kanske det frågan är bara om det är positivt eller negativt? 
    positivt!
  • Vanilla ice queen
    Niklas2k skrev 2012-06-09 22:36:19 följande:
    Intressant att rota i gästböcker på spray. Vilka jävla stolpskott det är där. Jag förstår att tjejerna får mycket konstiga mail. Men men, det kanske är det som går hem. Alla ska ha riktigt snygga killar men fokuserar för mycket på utseendet och får rövhål till killar istället.
    Jag går på uteende när jag kikar på nätdejtingsidor. Men det är nog där det brister. Har upptäckt att de få  killar jag blivit kär i irl inte ser ut som den typiske killen som jag skulle utseendemässigt måla upp som drömkillen. Däremot har de en sak gemensamt och det är ett specielt utrryck över ögonen när de pratar. Jättesvårt att förklara och skumt men så är det. Därför tror jag mer på att träffa herrar irl för min del...
  • Vanilla ice queen

Men har ni då problem med att en viss sorts killar/tjejer dras till er? Jag drar på mig åt helvete fel killar som jag inte alls är intresserad av. Skulle ju vara önskvärt om de killar som raggar på en var killar som hade det där som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är... Aldrig kan det vara enkelt

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-09 23:05:39 följande:
    Jag dra åt mig lugna stabila och tråkiga killar. Frågan är vad det säger om migObestämd

Hmm en sån som jag behöver alltså jag tror inte det säger så mkt om dig. Eller jag kan ha fel. Jag drar åt mig yngre omogna killar som jag absolut kan ha väldigt roligt med men jag känner att jag vill ha någon som är lite mer trygg och stabil också.
  • Vanilla ice queen
    Niklas2k skrev 2012-06-09 23:07:01 följande:
    Jag har träffat några tjejer via dejtingsidor (och även via FL).
    Alla har varit riktigt bra tjejer och alla har velat fortsätta men det är jag som har fått kalla fötter. Jag kan inte sätta fingret på varför tyvärr. Förhoppningsvis så upplevs jag inte som någon skit.

Det en rätt bra sort som verkar dras till mig men det blir ju fel tjejer eftersom att jag själv inte blir så pass intresserad... eller nåt. 

Jag antar att du får rätt många svar? 

Det där är ju lite konstigt tycker jag, måste relationer och dejter räknas som dåliga bara för att det inte blev villa, vovve och volvo av det? Det verkar vara måttet.Alltså jag nätdejtar inte så jag är inte med på ngn sida. Men jo jag får en hel del mail. Jag har dock en sjukt bra presstext som jag är riktigt stålt över
  • Vanilla ice queen

En annan sak där jag tycker att träffa någon irl kickar nätdejting ass är att med nätdejting ska det vara så öppet med vad man vill ha ut av ett förhållande det tar liksom bort en hel del spänning. Nu kastar jag sten i glashus när jag säger så med tanke på att min "träffakillar" situation är för spännande just nu. Det är typ mer jobbigt än kul. Men ändå vill jag inte kasta bort det... Men fördelen med nätdejting är ju att det går snabbare att lära känna en person den vägen...

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-10 00:01:47 följande:
    Att träffa någon irl är mer min melodi egentligen. Jag behöver tid på mig om jag ska falla för någon det är först när jag känner en människa som jag kan bli riktigt kär. Men att lyckas träffa någon och bygga upp känslorna med ja det är svårare. En sådan möjlighet är ju på jobbet men been there done that och det gick inge bra. 

Hahahahaha been there ddone that också och nää det var väll ingen hit
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!