Anonym (Nervös dejtare) skrev 2011-08-02 08:04:42 följande:
Jaha, nu har jag hittat denna tråd och vill be er alla om lite råd.
Har fått kontakt med en kille på Happypancake som verkar trevlig, han är i samma ålder som jag och vi har efter bara tre - fyra dagars chatt bestämt oss för att ses. (på mitt initiativ)
Har lagt till varandra på facebook för att kunna se varandras bilder och igår satt vi på chatten ett bra tag.
Känns ganska bra, men ännu känner jag inga "han är rätt" vibbar.
Vi ska ses imorgon, äta glass tillsammans och ta en promenad längs vattnet bestämde vi.
Hjälp mig!!
Jag är kass på att dejta, jag blir alltid dumpad. Ni vet, jag är en toppentjej....men....suck.
Hur ska jag bära mig åt för att det inte ska bli så fel igen?
Vill ha en ärlig chans med denna killen. inte bara en dejt och sen tack o hej.
Till saken hör också att jag har två barn med två fäder, dålig ekonomi (kronofogden efter mig) och jag känner att jag inte är den smalaste eller vackraste som går i ett par skor.
Så hur får man en "ordentlig kille" som han intresserad?
Eller är jag dömd att leva ensam tills jag rett upp min ekonomi?
Oj. Först blir jag lite förvånad över att ni addat varandra på Facebook redan. Det skulle jag aldrig göra innan jag kände honom mer än så.
Men annars... Kan han inte acceptera dig för den du är och den situation du befinner dig i så är han inget att ha. Alla har sina "ups and downs". Med KF i hälarna kanske ni inte köper en lägenhet ihop på ett tag, men där är ni ju inte än.