Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Suck, verkar vara en sån kväll när en stackars tjej måste anstränga sig för att få lite uppmärksamhet.....

Men gå på era dejter ni bara....jag är inte bitter....=)

• Lilly11

haha...från en profil

"kvinnan jag söker får gärna vara brun hårig eller svart hårig"

Undrar om han glömde och:et däremellan eller.....

Men finns det några håriga tjejer här ikväll så har jag hittat mannen till er....

• Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-03 23:30:45 följande:
    Det tror jag inte. Tvärtom, du behöver exponeras så vi kan njuta av ditt trevliga sällskap. Med andra ord, kom ner till göteborg så går vi ut ett gäng. Med målet i sikte att alla ska ha hittat en partner när kvällen är slut...
    Jaa...skulle behöva en riktigt rolig krogkväll. Men åka till Gbg är jag för feg för.

Men du kanske kan nån rolig historia som piggar upp oss?
  • Lilly11
    Anonym (HP) skrev 2011-11-03 23:30:41 följande:
    Okej, jag tror att jag har blivit dum i huvudet på riktigt men så här är det: 

Jag har pratat med en helt underbar man som jag har träffat på HP i ca 3 veckor nu och vi har pratat varje dag i ca 1-3 timmar varje dag. Vi har skickat massvis med sms och har kommit varandra nära på kort tid. I helgen ska vi träffas och vi har bestämt att jag ska åka till honom i Malmö (jag bor i stockholm).

Han är 38 och jag är 25 om det har någon betydelse. 

Låter det skitdumt att jag ska åka flera mil för att träffa en man jag inte har träffat förut?  
    Det låter dumt...låt honom åka istället. Så gör riktiga drömprinsar.
  • Lilly11
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-03 23:40:02 följande:
    Det kommer för dig också!
    Men vet du vad? Enköpingsbefolkningen verkar inte så dum ändå Flört Tack för att jag fick dejta i ditt revir! GladVälkommen in i mitt närhelst du vill! :o)
    För all del =)

Du kanske kan ge mig lite tips eller varningar från ditt område....
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-03 23:47:49 följande:
    Den lille rackaren är i vart fall blond.
    Jamenvaväntardupådå??? =)
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-03 23:50:38 följande:
    Du, i götlaborg e vi snälla o goa. Och vill du kan jag kanske ordna billigt hotell till dig. (Jag tänkte att om vi blir fyra som delar rum, så blir det jättebilligt :)
    Få se nu....jag och tre okända personer i ett hotellrum 60 mil bort.....det var sånt här min mamma brukade varna mig för....
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-04 00:22:49 följande:
    En plats att styra hunden mot Tungan ute
    haha.....den rätte vet det utan att jag behöver berätta....och lyckas dra svårdet ur stenen och allt det där...
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-04 00:48:43 följande:
    Får fråga jycken om han kan sniffa rätt på dig helt enkelt Tungan ute
    Näää...menar du att jag stinker?
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-04 01:00:33 följande:
    Uppfattas man som outcast om man ber om att få ett doft prov innan irl date?
    hahaha....det tåget har redan gått för dig...

Men du behöver verkligen en bild på din sida....den kommer göra sig fint bredvid kvinnotecknet =)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!