Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 23:30:46 följande:
    Jag är av den övertygelsen att så fort man kallar något en dejt, så minskar chansen att träffa någon med ca 87,3%
    Mina beräkningar säger 92,1 %
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 23:45:10 följande:
    Hahaha, vilket ord ska man välja för att öka sannolikheten? Jag har själv varit på 2-4 dejter i hela mitt liv och tyvärr gick det typ super kasst, det blir ju helt sjukt tråkigt att sitta där över en kopp kaffe och en bulle. Tard som man är kunde jag inte låta bli att påpeka att hon var kissig vid ett tillfälle.
    Om man kallar det en slump istället?

Kissig?
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 23:46:39 följande:
    Ja Skrattande
    Bra, man ska älska sig själv.....i värsta fall gör ju ingen annan det.
  • Lilly11
    Anonym (knasbolla) skrev 2011-11-02 23:49:41 följande:
    hur  långt är ok att åka för en första dejt? - är man galen om man sätter sig på ett tåg i 40 timmar t o r för en 2-dagarsdejt?
    Hmm....om ni möts på halva vägen är du bara halvgalen....
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 23:55:40 följande:
    Ja, hon började röra sig som en unge som behöver gå och kissa. Korken svarade nej på min fråga och fick snällt sitta och våndas i säkert ytterligare en timme med mina torra skämt om någon uppdiktat story om att jag var helt säker på att hennes föräldrar jobbade på TV men att de hade en extra anställning på säpo. 
    Hmm...är du en sån som bara skämtar och tramsar? been there done that
  • Lilly11
    Anonym (knasbolla) skrev 2011-11-02 23:57:10 följande:
    haha, jo men jag VILL ju dit och se hur han bor och allt - inte träffas i nån anonym stad mittemellan
    Men då så....det är väl inte galet att följa sin vilja. Själv skulle jag inte våga träffa någon på icke-neutral mark. Är det ett wacko eller inte om det direkt inte stämmer är det ju inte bara att vända på klacken och åka hem 40 timmar...
  • Lilly11
    Anonym (knasbolla) skrev 2011-11-03 00:12:23 följande:
    haha - 40 timmar är tack och lov inte enkel väg. Men jag tror jag har en rätt så bra känsla för folk.
    Har under mitt år som singel nu träffat kanske max 5-6 personer -  av dem endast 1 av dem på mer än en dejt.
    Jag är kräsen och rensar bort folk som verkar minsta lilla suspekta.

Den här mannen är en helyllig och trevlig typ.
    Enda risken jag tar är att han visar sig vara så helylle att han blir tråkig.
    Ok, då kanske vi inte behöver låsa in dig i en garderob....

Hmm...tråkig....tja...bättre än snål i alla fall.
  • Lilly11
    Anonym (Flax) skrev 2011-11-03 00:24:45 följande:
    Tja, själv tog det 7 år innan jag inledde ett seriöst förhållande igen och nog var det kämpigt många ggr innan jag bröt det hela förra året efter några år. Nu tror jag inte att jag orkar fler relationer utan kommer plocka russinen, äta mig mätt och borsta kaksmulorna ur sängen innan jag somnar.

Visst är det trevligt när en man så sent som idag vände sig om efter mig, men det är så mkt enklare med sällskap ibland och inte jämnt, tror inte jag är ämnad för förhållanden. Obestämd Läste att det kunde vara brist på oxytocin att kvinnor har svårt att binda sig, men vad är det då hos män? Är de tillsammans med ngn av ren bekvämlighet? Ursäkta alla här i tråden. Tyst
    Kaksmulor....jag älskar kakor!

Kan det vara så? Brist? Trodde det mer var tråkiga upplevelser/dåliga erfarenheter.
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-03 00:21:48 följande:
    Hahaha, hade ju tråkigt, vad i all världen kan man hitta på med någon som inte säger ett smack och på ett fik i gamlastan
    Det har du rätt i. Ibland måste man driva med människor för att underhålla sig själv.

Hur reagerade hon på detta?
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-03 00:40:31 följande:
    Hahaha, jag dricker knappt så är nog inte så troligt. Sjukaste frågan jag fått år nog om jag jobbade som gigolo, eller hon var typ säker på att jag gjorde det. 
    Naturbegåvning!?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!