Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-17 20:20:27 följande:
    Herregud:) Precis haft en säljare här hemma. Han slutade aldrig att prata och han ringde sin chef fyra gånger för att fixa bättre pris. Spelade liksom ingen roll hur många gånger jag sa att jag inte hade råd. Men han var rätt söt så jag lät honom hållasFlört 
    Innan han gick frågade jag ut honom om hans jobb och grejer, haha
    Fick hans nummer och och det var bara till att ringa om jag ville nåtTungan ute
    HAHA! men vad ville han sälja då?
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-17 20:30:14 följande:
    Larm och brandskydd. Hade absolut kunnat tänka mig att ha det men ekonomin som student är tajt nog som det är. Men han gav sig ju typ aldrig, fan en hel timme var han härObestämd
    Nej jag vet precis hur det är. Jag är också student så det är inte direkt att man har råd med några större investeringar än det nödvändigaste:) Men en hel timme?! Oj då var han angelägen. Kanske fanns en baktanke med telefonnummretFlört Prova!Glad
  • lemonina
    Legacy skrev 2012-04-18 08:42:18 följande:
    hopp och hej! idag blirdet kortisonsprutor för mig, låg vaken till 3 inatt  med sjuka smärtor, så nu ska det väl bli bra. håll en tumme!
    Usch vad jobbigt:( Får man fråga vad det är som är fel? Håller tummarna{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina

Snart kan jag nog börja dejta hoppas jag. För när det gäller mitt x. Så säger jag som Melissa Horn sjunger: Jag saknar dig mindre och mindre...

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 15:49:10 följande:
    Lemonina: Lite rebound är aldrig fel för att skymda på saknar processen
    Rebound får gärna vara supersnygg och komma och hämta upp mig i skolan i en snygg bil framför mitt X.Drömmer

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 16:21:26 följande: