Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-17 20:20:27 följande:
    Herregud:) Precis haft en säljare här hemma. Han slutade aldrig att prata och han ringde sin chef fyra gånger för att fixa bättre pris. Spelade liksom ingen roll hur många gånger jag sa att jag inte hade råd. Men han var rätt söt så jag lät honom hållasFlört 
    Innan han gick frågade jag ut honom om hans jobb och grejer, haha
    Fick hans nummer och och det var bara till att ringa om jag ville nåtTungan ute
    HAHA! men vad ville han sälja då?
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-17 20:30:14 följande:
    Larm och brandskydd. Hade absolut kunnat tänka mig att ha det men ekonomin som student är tajt nog som det är. Men han gav sig ju typ aldrig, fan en hel timme var han härObestämd
    Nej jag vet precis hur det är. Jag är också student så det är inte direkt att man har råd med några större investeringar än det nödvändigaste:) Men en hel timme?! Oj då var han angelägen. Kanske fanns en baktanke med telefonnummretFlört Prova!Glad
  • lemonina
    Legacy skrev 2012-04-18 08:42:18 följande:
    hopp och hej! idag blirdet kortisonsprutor för mig, låg vaken till 3 inatt  med sjuka smärtor, så nu ska det väl bli bra. håll en tumme!
    Usch vad jobbigt:( Får man fråga vad det är som är fel? Håller tummarna{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina

Snart kan jag nog börja dejta hoppas jag. För när det gäller mitt x. Så säger jag som Melissa Horn sjunger: Jag saknar dig mindre och mindre...

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 15:49:10 följande:
    Lemonina: Lite rebound är aldrig fel för att skymda på saknar processen
    Rebound får gärna vara supersnygg och komma och hämta upp mig i skolan i en snygg bil framför mitt X.Drömmer

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-18 16:21:26 följande:
    Lemonina: Ah jag pratade med en kille som passar precis in på den beskrivningen!!! Han var dock asdryg för att han skröt om sina tillgångar hela tiden så han åkte i sopen men för att ställa till med en snygg scen skulle han vara perfekt!!! Undra om han e kvar på HP...

Bor han nära Örebro?Flört
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-18 16:50:49 följande:
    Eller så är du supersnygg och kommer och hämtar honom etc etc?
    Ja men hela grejen är den att jag vill att mitt X som dumpade mig ska känna lite sting av smärta i magen
    och förhoppningsvis tänka: Fasen vad har jag gjort!! henne kunde jag har varit med. Åh varför var jag så dum!!

Precis som i filmernaSkrattande 
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-18 18:24:02 följande:
    Hehe, ja tänk om det vore som i filmernaSkrattande

Ja jag har lite livlig fantasiGlad 

I riktiga livet skulle det vara en kille som kom en halvtimma för sent i en skitig volvo och mitt X skulle gå förbi och samtidigt skulle jag ramla och en fågel skita i mitt huvud.
  • lemonina
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-18 18:34:40 följande:
    Känner samma här men det är nu när jag nu vet vem mitt ex är tillsammans med så skrattar jag inombords och tänker att det där är 2 som verkligen förtjänar varandra! Skit får skit.  Och jag vet att det var en ren ekonomisk fråga från hennes sida. Hon klagar varje vecka på att det är så dåligt ekonomiskt och att dem bråkar titt som tätt mycket om hennes nyas ex och hans barn och bla bla bla..  Jag är så glad att jag slipper hennes jävla gnäll!

Ja fast mitt X är inte en dålig kille egentligen. Så jag önskar honom inte skit. Bara att han kan få plågas lite över sitt val. Men jag förstår om du blivit behandlad dåligt att det är skönt att hon inte har det så bra.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!