Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-19 18:48:07 följande:
    Usch.. "skall vi mysa??" Kräks

Ja men eller hur?! haha. Jag hade hoppat ut genom fönstret.
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 19:14:06 följande:
    Ja... Jag har provat att hålla på mig till äktenskapet och det blev ju... katastrof. Så nä tack, never again!

Det låter inte allt för roligt. Tänk att vänta så länge och bygga upp fantasier och sedan blir det flopp. Till på köpet även gift, HUUAA!!
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-19 19:42:54 följande:
    Ja ska vi göra  de?   Ang vad man säger om sex..jag brukar säga att jag vill para mig!Flört

Typ,Ska vi gå och para oss?  Men de är nog bara jag som uppskattar det  HE HE
    HAHA! förlåt om jag skrattar men det var verkligen inte sexigtSkrattande
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-19 20:07:00 följande:
    Nej det känns som om man skall göra barn. Dags att para sig på bestämda tider, och gärna styrt av ägglossningsstickor, scheman och annat roligt. Kräks
    Haha! Ja jag tänker också i de banorna...
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-19 20:07:30 följande:
    Alltså grejen är ju om det ska vara sexigt så måste man göra några rullande höftrörelser och se lite smaskig ut så där som bara jag kan när jag är på det humöret :)
    HAHA då hade jag nog också hoppat ut genom fönstret. Skrattande
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-19 20:14:24 följande:
    Berätta nu för farbror hur man ska säga om det ska låta riktigt sexigt och bra då?
    Precis som Smecker säger:
    Smecker skrev 2012-04-19 20:16:21 följande:
    Man skall inte säga så jävla mycket, man skall ta ett stadigt tag i håret, trycka upp mot väggen och hångla upp. Fortsättningen är valfri, även om jag har mina preferenser.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-19 20:22:38 följande:
    Om du vill ha ett tips så är det att sjunga "Jag vill ha dig i mörkret hos miiiiiiig" under tiden- Det kan få det att hetta till lite extra, Men som sagt bara ett tips om du vill krydda till det lite ;)
    Haha Fredrik du framstår lite clownig.Flört
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 21:08:53 följande:
    Typ så ja. Och dessutom medlem i ett sammanhang där skilsmässa är NO-NO! Fast 15 år senare sket jag i det och kastade ut honom!

Vad starkt gjort. Jag är helt klart imponerad.
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-19 21:41:14 följande:
    Jag och en kille har bestämt att vi ska ses och ha en hångelkvällTungan ute haha, jag är knäpp jag vetSkrattande
    Vette tusan bara när jag ska hitta tiden att träffa honom...  Men den som väntar på något gott.... 

Haha härligt. Hångla är alltid trevligtGlad
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-19 22:05:15 följande:
    Jag ber om ursäkt att jag misskött mig och varit onödigt provokativ och försökt forcera fram respons osv ikväll... Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är med mig egentligen, Jag är nog delvis trött men jag har kanske inte varit på topp helt enkelt... och aktivitet får mig att tänka på annat oavsett vad det är.

Fredrik du behöver väl inte be om ursäkt:) Eller har jag missat något? Du var bara lite jönsig där ett tag men vem är inte det ibland. Kanske sova lite hjälper.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!