Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-17 23:16:14 följande:
    Känner igen tankemönstretRynkar på näsan och alla har vi deppiga dåliga dagar. Men det blir bättre!
    Jo det blir ju det tack och lov
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-17 23:27:22 följande:
    Men tänkt vad skönt det vore att slippa de dåliga tankarna om vad man inte har och istället enbart fokusera på det som faktiskt är bra, tänkte att jag ska börja jobba på det men inte klurat ut riktigt hur än bara.. 
    Smart! Låter som en vettig ide. Fan nu fick jag sms av februarikillen, han strular så jäkla mycket och vi lyckas ha grava komunikationsproblem på små enkla normala saker. Det bådar ju inte så gott känner jag.
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-17 23:42:22 följande:
    Ja kommunikationen är ju en viktig bit, men det blir säkert bättre bara ni kommer över den där tröskeln nån gångGlad
    Du har inbox by the way!
    Du med
  • Vanilla ice queen

Well, har inga riktlinjer men hade hoppats på att vakna upp någon dag och känna att nu är jag vuxen. Men börjar inse att "this is it".

• Vanilla ice queen

Hahaha har försökt att hitta en skitsnygg kille som vill följa med mig som dejt på midsommarafton. Men jag är visst lite sent ute. *surar* . Men ska försöka i morgon igen Februarikillen är iaf nerlagd och jag ska fira midsommar med våra gemensamma vänner, februarikillen och hans tjej (yeyh!!!) Skulle vara sååå skönt att ha med sig en görsnygg dejt!!!

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-06-20 23:29:12 följande:
    Ok lång mörk festprisse som försvann för ca 1 och en halv vecka sedan är nu tillbaka. Han började snacka med mig på fb.Obestämd Och jag vill ju inte vara den som visar att jag bryr mig, så jag var cool som nordanvinden och öppningsfrasen löd "tja läget med dig då" medans hans öppningsfras löd" hej söta du hur mår du hur är det"? jag hade egenligen stor lust att skriva att jag hade tänkt anmäla honom försvunnen haha.    
    Hahaha duktig du är som klara av att vara cool! Killar är skumma!!!
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-06-20 23:33:48 följande:

Men va?! Har någon lagt beslag på februarilkillen?  Ja hur ska vi lösa detta. Vi måste ju hitta en gör snygg kille till dig nu. Glad Nämen ärligt talat är du ledsen?

Ärligt så njä inte jätteledsen mer besviken och snopen.Han har ju verkligen gett dubbla budskap... Det dumma är att jag har killkompisar som verkligen är skitsnygga som jag verkligen bara är kompis med och en av dem skulle jag ju kunnat släpa med men alla har ju redan planer... 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!