Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-06-20 23:36:44 följande:

Ja men eller hur?! Det sista som hände var att han gav mig en kyss på kinden och en kram och ett tack för helgen för att sedan försvinna och sedan dyka upp idag. IDAG!!! Nä jag fattar verklligen inte vad han vill eller inte vill.
    Ja nu har vi det svart på vitt. killar är utveklingsstörda hela bunten (utom de i tråden så klart )
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-06-20 23:38:31 följande:
    Haha, jag har ingen aning!
    Känner mig lite miserabel ibland när jag pratar med mina vänner om mina vänner i trådenSkrattande

Hahaha så gör jag med sen biter man sig i tungan lite och det känns som man pratar om sina låtsaskompisar
  • Vanilla ice queen
    Cocacola skrev 2012-06-20 23:41:24 följande:

Aj, aj, aj! Men det borde väl gå att hitta någon även nu kan jag tycka? För du behöver fan en...
    ja alltså en dejt är inga problem att hitta men han ska vara riktigt snygg och det är där utbudet krymte lite och jag har ingen kvar att frågaObestämd
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-06-20 23:44:23 följande:

Ja men det förstår jag. Åh vad jag vill att su ska få en dö läcker kille med dig på midsommar. Och du!!! Bär den lilla genomskinliga med rosa trosor ocksåFlört

Hahaha jo jag tänkte det men min syrra sa idag att den framhäver min  bleka blåhet så nu måste jag tänka om För jag måste göra mig skitsnygg också såklart
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-06-20 23:51:24 följande:
    Nä precis, mina knän skakar när jag tänker på denna goding. Som aldrig kommer att binda sig och som alltid kommer vara tjerernas nr 1. Han kommer undan med allt för att han bara har någon slags oemotståndlighet.

Han är alltså en Hank Modey Du vet från serien caleforniacation...
  • Vanilla ice queen
    Cocacola skrev 2012-06-20 23:54:12 följande:
    Haha... hmm, nån sån där jävel som lyckas med allt då? Skrattande Fast en sån har väl anordnat något eget skit kanske (yes lite bitterhet och avund, I know some - gillar dem dock ehgentligen bara gnäller lite)

Men knepigt det där.  

Hahaha nu hängde jag inte med...
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-06-20 23:52:34 följande:
    Men lite brun utan sol innan eller? jo sen blir det kanonGlad 

Ah smart ska köra det har faktigst två tuber hemma Det är jag som är lat Kanske drar på en magic tan istället
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-06-20 23:58:15 följande:

Hur fångar man en sådan kille? Det skulle bara var så kul att få den som inte binder sig med någon. Eller kanske inte egentligen, eller jo, eller nä. Men ja ni förstår!Drömmer

Jag förstår PRECIS. Misstänker dock att när man väl tämjt hingsten så är han inte liksa spännande sen Men hur man gör vill jag också veta
  • Vanilla ice queen
    Cocacola skrev 2012-06-20 23:58:20 följande:

Lite blandat det där - finns ju någfra som är rakt på sak men annars är det jävöligt knepigt faktiskt... Det där att killar är raka är fan en myt iaf! xD

Att få ett rakt svar från min knäppis är inte lätt iaf, fan vet vad han egentligen vill? Någonting vill han iaf men vad? Obestämd  

Vad är det för knäppis?
  • Vanilla ice queen
    Madida skrev 2012-06-21 00:17:42 följande:
    Tror främst det handlar om att jag för 10 år sedan hade en tydlig bild av var mitt liv skulle vara och hur det skulle se ut i denna åldern. Och jag är långt ifrån på nästan alla punkter

Det är ju skit samma vad man åstakommer egentligen huvudsaken är att man trivs. Ser så många som rusat in i man hus barn kariär grejs och sen inser de att nää hepp det var inte detta som var vägen till ren skär lycka. men fy det är jobbigt att bli äldre. kram på dig!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!