Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58
    gröna hönan skrev 2012-03-04 12:26:39 följande:
    Eller hur?!? Ska vi in och störa lite?
    Nej, jag vill inte gå in och skita ner deras tråd. Däremot läste jag igenom den nu och det tog ju inte så lång tid innan en del var inne på andra saker än trådens kärna. 
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-04 15:37:03 följande:
    Du är inte taskig på riktigt, du är för snäll för det
    Det kan jag intyga Solig
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-04 15:46:36 följande:
    ...Jag var tvungen att fråga banksnubbe  om han jobbar på nordea, han undrade såklart varför Oskyldig 
    De brukar ha bättre villkor Skrattande
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-04 15:53:49 följande:
    Hahaha jag har fått svar Well, jag använde dansa bugg inom citattionsteckan som metafor för sex när jag frågade om vi skulle ses. Tyvärr fattatde han inte det men han vill dansa bugg haha och det tackar jag inte nej till även om det inte var riktigt så jag menade
    JÄKLAR!. Det är flera som har skrivit till mig och frågat om jag vill dansa bugg. Och jag som är en katastrof på detta område har då givetvis tackat nej. Säg inte att jag har tackat nej till sex flera gånger.
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-04 16:02:26 följande:
    Hahahaha STORT misstag "Glädje";-D
    Varför kan inte kvinnor vara mer raka?
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-04 16:03:17 följande:
    Haha tydligen har du gjort det
    Gråter... Gråter

Fast nästa gång någon frågar mig om en dans och jag tackar ja, så kommer jag att få en örfil för att jag trodde något annat Skrattande
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-04 16:04:27 följande:
    Bankkillen jobbar inte på nordea! Superhunken har inte hört av sig. ÄNNU. Det kan bli en bra dag Oskyldig 
    Är du inte nöjd, så är det bara att byta bank Skrattande

Hoppas verkligen att det kommer något bra ur detta Glad
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-04 16:08:54 följande:
    ALLA bor i Göteborg för jag svarar ingen som bor för långt bort mer nu haha nu räcker det inget mer resande

................förutom en då som bor i sälen Skäms men hade ni sett honom hade ni förstått mig, flåt Skäms 
    Blocka honom i sälen, för din skull, för vår skull Flört
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-04 16:09:49 följande:
    Alltså förlåt, men han är så torr och tråkig att han nästan självantänder den här bankkillen också. Är det ett krav att man måste ha noll humor och ingen kunskap i konversationsteknik för att jobba på en bank?
    Ja så är det. Har du någonsin sett någon ha roligt på en bank. Och då stänger de ändå klockan tre. Och i närheten där jag bor stänger de klockan ett. Vad tusan sysslar de med? Terapisamtal?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!