Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-04 21:57:37 följande:
    Men hur var det nu ska jag alltså ligga med honom så jag har kvar slampsstämpeln?

Till skillnad mot andra dejtingtrådar så främjar vi sex. Man vill ju ligga bra till
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-04 23:54:47 följande:
    Nu har jag förklarat missförståndet med bugg och sex för FB-flirten hahaha. Varför fattar inte killar när tjejer lindar in saker lite snyggtt, måste man alltid skriva exakt rakt av vad det handlar om?!

Du får gärna linda in det, men gör det inte för snyggt bara. För då försvinner budskapet...
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-04 22:00:26 följande:
    VI ska ju hem till honom han lär ha en säng, sängen ska utnyttjas, SÅKLART!

Se till att nyttja köksbordet i köket och soffan i vardagsrummet också
  • Glädje58
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 12:58:44 följande:
    Inte dålig självkänsla, men trist att ligga på och alltid vara den som söker hans uppmärksamhet. Vill han inte så vill han inte.
    Skulle ju vara trevligt om det vore ömsesidigt medkontakten
    Hejsan Nervis och välkommen till tråden Glad

Känner du att det är en skev balans i vem som tar initiativ till att träffas, så lägg honom på is så länge. Se till att vara öppen för att träffa andra. Det ska inte vara att du blir en kk som han kontaktar när det passar honom, om du nu inte är nöjd med det vill säga.
  • Glädje58
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2011-08-07 22:14:31 följande:

... för var gång jag "legat på" en kille har det alltid slutat med katastrof.
    Sorgligt men sant, killar vill jaga, inte bli jagade. Det är min erfarenhet... 

Det här hittade jag när jag skulle leta upp en sak du skrev i dag. känner du likadant fortfarande?
  • Glädje58
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 12:52:40 följande:
    ...Men en sak har man ju lärt sig, som om man inte redan visste., ha inte sex på andra dejten!
    Att man aldrig lär sig...
    Men hade du sex på första? Flört

Sen en annan sak, hur känner du dig efter du har haft bra sex, men att det bara rinner ut i sanden. Kan du känna att du kan vara nöjd med sexet och sen gå vidare? Det är ju inte bra om du mår sådär efteråt.
  • Glädje58
    takida skrev 2012-03-05 11:45:11 följande:
    nu har jag varit iväg och inhandlat ingefära, så nu ska förkylningen skrämmas bort
    Jag fick det tipset av en vän till mig så jag köpte en bit. Riv av lite på ett rivjärn och dra i dig det sa hon. Jag har inte provat än. Hur gör du takida?
  • Glädje58
    Anonym (Nervös dejtare) skrev 2012-03-05 13:20:36 följande:
    Som du kan läsa i min historik så har jag tidigare varit en slapma, hahahaha!
    Men jag har nog inte så svårt att gå vidare. Mest lite trist att det rinner ut i sanden utan att man får en chans att visa vem man är.
    Men får du inte chansen att verkligen visa vem du är, så är det högst troligt att det inte är något att satsa på heller. Det är inget fel på dig men du var inte det han sökte. Ofta är det bara en kk som söks...
  • Glädje58
    takida skrev 2012-03-05 13:26:51 följande:
    Fick faktiskt tipset av en kund för några år sen. Vette tusan om det hjälper men det känns gött i vart fall. River det, sen slänger jag ner det i vatten som jag kokar sen dricker jag det som te. Gärna med en gnutta citron i.
    Så du har inte provat att dra i dig själva roten?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!