Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ska på en spontandejt ikväll Skrattande Det ska bli spännande må jag säga!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-07 20:45:49 följande:
    Åh! Lycka till
    Tackar tackar... nu är jag hemma. Det var trevligt, började lite trevande.. men sen efter lite vin så vart det bättre... haha.. jaja iallafall.. hemma välbehållen efter en trevlig dejt med mat.
    Han sa att han ville träffas igen när han följde mig till tåget. Och det tackade jag ja till... så vi får väl se... 
    Anonym (HP) skrev 2011-10-08 12:34:18 följande:

Det ska bli kul att gå på dejt ikväll med han som jag har pratat med från HP, han ska komma till min kommun och vi ska gå på en promenad eller nåt, får se eftersom det inte blir förrens vid 19.30. 

Blev btw kallad för jävla idiot av en annan kille som jag mailade lite med igår, jag kan läsa mail via min mobil men inte svara på dem. Mailade honom igår morse som svar på hans mail och sen fick jag 3-4 till mail av honom under dagen som jag kunde läsa via mobilen. När jag kom hem hade han skickat ett till mail där det stod att jag var en idiot som inte svarar på mail och att det är jättedålig stil osv. Gör man verkligen så efter bara en dag utan svar på mail?   

Nä, det där var ju verkligen dålig stil av honom! Nä, självklart beter man sig inte så efter en dag utan svar på mail. Tur att du fick se hans beteende redan nu då!
    ulfsas skrev 2011-10-09 21:58:30 följande:
    Hon skrev det i SMSet bland annat. Verkar trevlig osv men.....är detta vanligt?
    Ja, funderar också. Hur fick hon tag i ditt nummer? Hon är ingen du känner då som du har som vän på fb, om du har ditt telenr där? 
    Anonym (ny) skrev 2011-10-11 09:03:02 följande:
    bokat in en dejt med en kille som jag hade kontakt med på sd i somras men sedan var jag inte inne där nåt mer. vi hann aldrig gå på nån dejt då men han verkar väldigt intressant. Nu har jag träffat honom på HP och han verkar fortfarande väldigt trevlig och lugn och en sån kille som kan vara intressant för mig.

Träffade ju mitt ex på nätet o då hade vi haft kontakt i ca 3 v på nätet och sedan när vi träffades var det liksom bara vi efter det! Det är så jag vill ha det igen, att man bara känner "detta var rätt" tänk om man fick uppleva det igen men det är väl ingen risk
    Hua..säg inte sådär, klart vi ska få känna så igen!!! Fattas bara annat! Tungan ute

Lycka till med dejten! När ska du träffa honom då?
    Anonym (ny) skrev 2011-10-11 10:15:03 följande:
    i morgon är det tänkt...det blir min 4:e person jag dejtar på typ 2 månader men jag är ändå lika skeptisk och nervös varje gång haha haha. Denna kille har jag dessutom nästan inte pratat nåt med innan vi bestämde dejten. De andra killarna har jag snackat med i flera månader innan...
    Åh vad trevligt! Lycka till som sagt! Glad

Jag ska också på dejt i morgon, med min spontandejt från i fredags. Blir andra dejten då... känns bra än så länge. Vi har skickat sms och chattat varje dag sen i fredags Glad 
    Och till skillnad från min tidigare dejt från tidigare här i tråden så har vi inte missuppfattat varandra och det känns SÅ bra. Trodde det var fel på mitt sätt att skriva och uttrycka mig där ett tag.  

Jag träffade också mitt ex via internet (sd) vi var tillsammans i 3 år.

Jag vill också bli kär igen... fast ja usch, för den ändå lite jobbiga tiden i början när man inte riktigt vet var man har varandra osv 

Anonym (e) skrev 2011-10-11 21:37:04 följande:

Min nätflirt kommer till mig nästa helg igen han reser 50mil för att gå på en träff med mig (han ska sova över på ett hotel)

Men nu när han reser så långt så måste vi ju nästan äta på restaurang... och det är min största fasa, att sitta och äta och försöka prata öga mot öga i några timmar!!! men jag har väl inte så mycket val vad annars kan man göra liksom?

Det kommer nog att gå toppen!
    Jag var på en första dejt i fredags och vi åt på restaurang (jag brukar inte heller vilja göra nåt sånt som första dejt) men det gick bra, så det kommer att ordna sig för dig med. Det tror jag stenhårt på Glad 

Du får väl ta med den där listan som jag postade i tråden tidigare med tips på frågor som man kan ställa till varandra för att lära känna varandra fort, om det skulle ta slut på samtalsämnen  Flört
    Anonym (e) skrev 2011-10-12 06:45:25 följande:
    Tack! ja jag tänkte faktiskt på den listan! måste leta upp den tror ni det märks om man tar ett glas vin innan? jag måste nog lugna mina nerver lite
    Åh han verkar så fin och det pirrar i magen
    Du kan säkert ta ett glas vin innan om du vet med dig att du klarar ett glas vin utan att bli alltför påverkad... och sen kanske tänka på om du tror att ni ska dricka nåt vid middagen, så att du inte gör eller säger saker som du inte skulle ha gjort om du varit helt nykter.. om du förstår hur jag menar!? Glad

Lycka till för oss och våra dejter ikväll!! Skål

Nu vart jag lite förvirrad här.. sorry.. blandade nog ihop er "e" och "ny" i en svag stund Glad.

Men lycka till, till er båda! "e" i helgen då din dejt kommer på besök och "ny" idag Skrattande

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!