Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Kamme skrev 2011-10-16 16:59:15 följande:
    Vart någonstans, av allt det jag skrev, hittar du detta påstående att jag ser ner på dig för att du funderar över den här saken?

Har läst igenom min kommentar 3-4 ggr nu men kan fortfarande inte se det... :S
    Du pratar om 3:e dejt regeln osv och eftersom jag pratar om just den saken så... fast iof så är det väl den du ser ner på... så ja, jag ber om ursäkt... 
    giftgrodan skrev 2011-10-16 17:39:50 följande:
    Ja, det är ju det som gör det extra knäckande... Har en presentation jag är hyfsat nöjd med och bilder. Jag är väl för ful helt enkelt...
    Nä, det tror jag verkligen inte!!! Så får du verkligen inte gå att tänka. Måste vara nåt annat...
    Bellis797 skrev 2011-10-17 08:43:07 följande:
    Jag borde vara så glad och o lugn men jag är det inte.. börjar tvivla och så.. Skitmysigt igår, långpromenad , jag fixade mat, vi kolla film o så.. sex gick inget bra .. han har för mycket hjärnspöken o låg o prata om han gått in i något för snabbt men han vill bara vara med mig iaf. Jag respekterar att det får ta sin tid.. shit jag är ju livrädd för sånt här seriöst själv men vet inte drog bara åt mig öronen igår o kände mig lessen , lite som att det inte kommer bli någon fortsättning o han kommer dra när som.

Vi pratade länge om detta igår men behöver nog lite råd, hur ska jag tänka gällandes att inte gå o förstöra detta nu?
    Ojoj.. jag kan bara säga som TS.. jag är inte heller rätt person att råda. Jag hade också blivit så rädd för att bli sårad. Jag tror att han inte är redo för nåt seriöst förhållande egentligen, han vill nog gärna tro och hoppas säkert på det... men det låter ju lite tvivelaktigt... eller så har jag helt fel.. som sagt.. har inget bra råd.

Min 3:e dejt igår var jättemysig, var hemma hos honom som sagt. Åkte därifrån i morse Drömmer Å vi har bestämt att träffas igen på onsdag Glad

uniMog skrev 2011-10-16 14:40:45 följande:
    Jag blir bara så otroligt fundersam när jag läser sånt där... Och är glad att jag är tillräckligt vuxen och trygg i mig själv för att, utan någon känsla av skuld, våga ha sex med den jag vill när jag vill. Utan att oroa mig för att bli dumpad. Dumpar de mig för det är de ju bevisligen fel för mig. Alla mina långa förhållanden utom ett började med att vi hamnade i säng jäkligt fort.
    Jag kände mig bara lite påhoppad som att inte vara tillräckligt vuxen och trygg i mig själv, och utan någon känsla av skuld, våga ha sex med den jag vill när jag vill...
    för att vi diskuterade att vi inte ville ha sex på första dejten eller kanske inte heller på andra för den delen.

Men ber även om ursäkt till dig, vill inte vara eller bli osams med nån i tråden {#emotions_dlg.flower}
    uniMog skrev 2011-10-17 15:19:32 följande:
    Nejnej om du inte vill så vill du inte. Jag syftade på att när jag var yngre så ägnade jag så mycket tid åt att analysera hur det skulle tolkas om jag betedde mig si eller så, kommer han gilla mig mer om jag är sån här eller sån där. Idag är jag trygg och säker i vem jag är och skulle jag möta någon som anonym (bored) som dissar mig för att jag inte beter mig som en kysk oskuld så känner jag ingen ånger för det. Jag blir inte ens ledsen längre. Det är inte den sortens man jag är intresserad av och jag är glad att jag slipper ödsla tid på det.

Min exman och jag hamnade i säng innan första dejten och vi höll ihop i tio år. Killen jag träffar nu var extremt nära på första dejten (japp. Hemma hos mig dessutom!) och det känns bara rätt varenda sekund vi ses.
    Okej då är jag med hur du menar.
    Vill och vill.. det där med sex och när man ska ha det är så olika för olika killar och olika gånger man dejtar. Jag har sex när det känns rätt och när jag vill. Har hänt både på första dejten och med andra antal dejter senare. Det beror ju många gånger på tillfälligheter och möjligheter också Glad 
    Jag har absolut ingen "regel" satt för mig. 
    Anonym (ny) skrev 2011-10-17 21:01:58 följande:
    haha tjejer har en tendens till att fundera o analysera för mkt
    Hehe.. det är tydligen inte bara tjejer som faktiskt kan fundera och analysera för mycket fick jag bevis på idag.

Jag var på kurs och hörde inte att jag fick sms. När jag på väg hem såg sms:et så hade han tydligen funderat och analyserat och undrade om jag fortfarande ville ses. Jag frågade då "ja, varför skulle jag inte vilja det" för det vill jag ju och jag tyckte frågan var helt onödig.
    Och då svarade han att han hade funderat eftersom jag varit så tyst. Jag hade ju bara varit på kurs ett par timmar och kunde inte på direkten svara... haha.. så det är inte bara tjejer som tänker, funderar och analyserar för mycket Skrattande 
    Bellis797 skrev 2011-10-19 08:48:19 följande:
    Lite status.. min dejt ligger hemma o sover hos mig så nice.. jag är i 7e himlen men så rädd o dunsa ner då det varit rätt svajigt denna vecka men men får la njuta så gott jag kan.. jag älskar o få mess att han saknar mig iaf..
    Låter ju jättehärligt! Grattis. Men jag förstår din känsla av att dunsa. Men jag hoppas verkligen att du ska slippa uppleva det nu och att allt kommer bli underbart här framöver! 

Jag hoppas även det för min del. Jag ska träffa min dejt i kväll och jag ser fram emot det. Men jag är som sagt också rädd för att dunsa och har svårt att känna efter på riktigt tror jag...
    Bellis797 skrev 2011-10-19 13:44:35 följande:
    Just nu så är mitt huvud upp o ner.. är den man tycker om i kris o funderar på om man ens vill ses mer för man måste reda ut annat så tja.. det var den förmiddagen det..
    Men? Det där verkar vara en rörig kille du har träffat på... eller har jag missförstått att det är han som strular/tvekar och inte vet hur han egentligen vill ha det?
    Bellis797 skrev 2011-10-19 14:24:47 följande:

För mycket kaos hos honom i hans liv tror jag.. o då funderar han nog på om han ska ha en till sak i sitt liv.. o så ser han att jag blir lessen o får han dåligt samvete för han vill vara med mig...men vi är inte ihop eller ng sånt.. för tidigt för det...

Men det låter ju inte så bra alls... vad jobbigt. Så hur går dina egna tankegångar nu då? Vill/tänker du fortsätta att försöka träffa honom eller gå vidare?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!