Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-05 14:37:09 följande:
    Yes. Hoppas han inte läser här men han blev utsatt för en sån "nödringning" från min kompis. Han hade ju packat massageolja Foten i munnen I paniked och messade en vän som fick lirka mig ur den sitsen.
    Var du väl inoljad så borde det inte vara så svårt   Fy fan, stackars dig säger jag
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-05 14:44:54 följande:
    hahahahha ja nu är det ju ett tag sen så vadfan, men ärligt jag dubbelkollade att dörren var låst efter att jag fick ut honom OKEJ förlåååååt för fejkringningen men var inte så jävla jobbig att man inte kan stå ut med dig då och skräm mig inte med massageolja
    Får det vara lite olja i kaffet?  
    Doppa gärna sushin i olja kära Legacy.
    Oj, det var väldigt vad din sovrumsdörr knarrar när man stänger den, lite olja löser det
    Men du, har du hört vad din säng knarrar, jag måste hämta mer olja... 
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-05 14:55:29 följande:
    Dålig fantasi har han också. Jag skrev ett inlägg för ett tag sen att en kille hade skickat sitt nr till mig med texten ta för dig snygging! Gissa vem som inboxade mig med sitt nr och samma text?
    Hmmmm. Smecker?
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-05 15:01:56 följande:
    har du inte koll på vad du själv skriver?
    Mitt minne är så kasst Flört

Okey, sista gissningen - Starchild...
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-05 15:20:24 följande:
    Som att hans familj är sååå rik kanske, och att utbildning är det enda som räknas Oskyldig eller att det faktiskt gick att prata med mig trots avsaknaden av (min) akademiska utbildning. Det ni! charmören där Kyss
    Han sa inget om att han hade barn?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-05 15:24:01 följande:
    Jag fick fråga. Det hade han ju men tydligen var det inget intressant att prata om.
    Jag har för mig att jag läste om det i en gammal tråd, att han hade eller väntade barn
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-05 15:24:40 följande:
    Dejta är okej, men att ljuga om intentionerna är väl så lite okej det kan bli va
    Det var inte så att du missförstod honom när han sa att han ville borra hål
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!