Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag har för mig att han nämnde något om justa hyllor efter hans besök hos dig... jag missförstod honom

• Glädje58

Kunde du se om han skelade litegrann, det kan ju faktiskt vara en orsak Foten i munnen   Eller borrmaskinen var väl så inoljad så det gick inte att hålla den i styr...

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-05 15:37:37 följande:
    Ja om jag drar i ögonvrårna och kisar som en kines ser det fan bra ut. Om jag har ryggen åt väggen det gäller dessutom.
    Din nya dejt kommer att utbrista "Fan, det är första gången jag ser två hyllor som sitter rakt"
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-05 15:40:22 följande:
    Riktiga män behövde inte vattenpass. Han använde vin som motmedel för mina stackars hjärnceller.
    Låter som han använde ett åkpass från Liseberg när han justerade in hyllorna
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-05 15:40:09 följande:
    Vad bra, då behöver du inte oroa dig för att din date ikväll kommer lägga märke till det om date nr2 blir hos dig
    Vi tänkte likadant Vanilla Solig
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-05 15:42:19 följande:
    Alltså borde man kanske duscha inför den där dejten... han bor för nära. Det blir liksom en uppvisning i min sistaminuten-jag-ska-bara talang. Jag kanske ska säga att jag blir sen redan nu "joförattehhh jag liksom är alltid sen för jag ska bara surfa lite till också ska jag bara..."
    Vid den här tiden är det ingen rusning i trafiken heller. Ta det lugnt Solig
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-05 15:44:49 följande:

Någon som vill sätta en peng på att jag kommer fråga honom "vet du vad familjeliv är för sajt?" ...

Du ger tusan i att nämna något om oss. Håll dig fokuserad till det du ska...
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-05 15:45:33 följande:
    Inte ut till Torslanda heller jag kommer ju åka åt fel håll, hela volvo vill ju därifrån på eftermiddagarna, när slutar skiften?
    Det är ju bara bron över. Nice att det är så nära Glad
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-05 15:47:58 följande:
    Och vad exakt är det jag ska göra Tungan ute jag har gett upp att försöka verka normal. Jag ska fråga honom om han gillar plåster. Och sen ska jag fråga honom vad han tycker illa om för färger och se om han byter favoritfärg utefter vad jag svarar.
    Han måste ju ha någon dator som inte fungerar som den ska Skrattande

Sen börjar ni prata om hårdvara och mjukvara. Kan han inget om datorer så får du visa genom exempel. Vi kan säga att din kuk är hårdvara och min fitta är mjukvara. Nu gäller det att man kan få dessa två att fungera ihop...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!