Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-08-15 21:55:13 följande:
    Japp, orkar inte vara en soffklump längre.

"Så jag har fått en egen stalker efter mig? Hade du bott lite närmre hade du fått antingen smisk eller en puss."

HAHA naughty. Får man fråga vad hon svarade på det?Skrattande
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina

Hej allihopa! Har det hänt något roligt här i tråden?

• lemonina
    Cocacola skrev 2012-08-25 14:09:17 följande:
    Hej!

Vi har saknat dig, försvann du i London? Dejtat något? Skrattande

Welcome back!
    Taack! Glad Jag missade planetFörvånad Så jag fick åka hem några dagar senare. Inget direkt dejtande, men jag träffade på en gammal fling jag hookade upp med där i LondonDrömmer Hur är det med colan?
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-25 14:52:17 följande:
    Lemonina: Jag är också nyfiken!!! Hur gick det i London?!

Cocacola: Lycka till med flytt!!! Varför behöver du återhämtning efter dejten?

Sex på motorhuven under stjärnklar himmel är ju inte helt fel hahaha

Det gick alldeles för galet vilt till så jag missade mitt plan hahaSkrattande Typiskt mig virrpanna! Ibland har jag huvudet i armhålan.
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-08-25 23:31:08 följande:
    Man måste vara lycklig ensam också, annars mår man inte så bra och då är det nog svårt att träffa någon ...så tror jag iallafall!  

Håller med!
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-27 14:43:45 följande:
    HeejGlad
    HeeejSkrattande Hur är det med dig?
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-27 15:43:57 följande:
    Det är bra med mig, hur är det med dig? 
    Någon dejt på g eller kanske ett jobb?  
    Helt ok. Men inget jobb eller date på g. När jag var i London typiskt nog höll de på med rekrytering för ett jobb som jag sökt via bemanningsföretag. De har gått vidare, men kommer presentera mig för företaget om de kandidaterna inte är intressanta. Blir så irriterad! Har varit hemma hela sommaren så sticker man iväg ett par dagar då händer det grejer minsann så jag missar det. Har inte fått svar på extrajobbet än, men vi får väl se hur det går. Annars får jag börja plugga igen om en veckaObestämdNågon date på g? Glad
  • lemonina
    takida skrev 2012-08-27 17:14:31 följande:
    Men gud vilken osis, förstår din irritation. 
    Är det fördjupningskurser du sökt eller breddar du dig om du inte hittar jobb?
    Nej inga dejter på g för mig heller, har en kille eller snarare ett par jag kan ringa för bara lite kulFlört men måste avvakta med den typen av aktivitet ett litet tag. 
    Så just nu fokuserar jag enbart på att göra ingenting Glad
    Mmm. Nej jag ska läsa engelska. Har ingen lust att gå in på D nivå alls. Men om jag hittar något under tiden jag pluggar så hoppas jag av kursen. Men hoppas det sker relativt snart i sådant fall annars blir det jobbigt med CSN.

Jag har inte varit inne på datingsidorna än. Ligger lite lågt just nu. Träffade en kille som jag gillat för 7 år sedan i London och hade ihop det med några dagar. Så nu tänker jag bara på honom. Han är speciell för mig. Fasen alltsåObestämd

Så du ligger också lågt med andra ord. Ja det kan vara skönt det med iblandGlad   

• lemonina
    takida skrev 2012-08-27 18:43:16 följande:
    Bor han där eller här? Finns det potential? 
    Tänk vad lätt gamla känslor kan blomma upp igen.. 

Ja han bor där. Vi satt och pratade jätte mycket om allt som hänt då för 7 år sedan. Sen har vi mailat lite fram och tillbaka. Jag tycker verkligen om honom och det är stort för jag verkar ha svårt att fastna för någon här hemma. Ja tänk hur det kan vara! Jag visste att han skulle komma på festen men tänkte att det förmodligen inte skulle hända något, men vi fann varandra på en gång. Nu vill jag bara flytta tillbaka eftersom det går så himla trögt på jobbfronten här hemma och jag är så uttråkad på allt. Men jag måste försöka tänka rationellt bara och blicka framåt och hoppas det löser sig med jobb.
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-08-27 18:53:18 följande:
    Mäh lemonina.. varför händer sånt så ofta? Vad trist, så typiskt liksom. Hoppas nåt annat dyker upp för dig!
    Ja eller hur?! Ja får verkligen hoppas det snartGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!