Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-03-06 12:18:14 följande:
    Terapeut Smecker is in da house.

Att leva utan att utsätta sig för risker, vare sig fysiska eller emotionella, är inte att leva, det är att gömma sig. Att leva innebär att känna, att känna innebär att blottlägga sitt innersta för något eller någon. Ja, man kan bli sårad eller utnyttjad, men varför oroa sig för något som kanske eventuellt möjligtvis kan hända? Varför inte njuta av livet, och handskas med de svängar och fartgupp som livet innebär, när de uppstår? Livet går inte att förutsäga, livet SKALL inte förutsägas. Njut av resan, vart den än för er, och se motgångarna som lärdomar och lektioner i livets outgrundlighet. Och vad gäller att bli sårad.. jag räknar kallt med att bli sårad 1000 gånger till innan det är dags att krypa ner i kistan. Det är det värt, för att få leva.
    Bra klassiska ord. synd att det är så svårt att leva efter den devisen bara. Men bra att få det upptryckt i ansiktet då och då, så man kan våga leva igen.
  • Glädje58
    bellis79 skrev 2012-03-06 12:35:59 följande:
    Nu var jag kanske lite kall men fick svar tjohho men ett mesigt.. Typ hoppas du får en skön dag i solen, dags för lunch här o jag har barnen tills lördag.. Hmm inget ja eller nej..
    Svarade bara tackdetsamma och lunch här med o vi hörs..
    Orkar inte .. blir bara fel.. så får han la höra av sig om han vill se mig..

Var jag för kall?
    Vad han ville säga var att han är upptagen med barnen tills lördag. Sorry, jag har tyvärr inte så mycket tid för dig just nu, fast jag önskar att jag hade det. Men efter jag har lämnat barnen på lördag så vill jag ha dig i min närhet. Kram. Jag saknar dig, men jag måste fokusera på det som är precis runt omkring mig.
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 13:39:15 följande:
    lol
    Om den jag söker

romantic snel och med humor :)

Snel hest Drömmer 

Aha... romantic business 
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 15:17:27 följande:
    ...Så jag skulle defenitivt inte ta det personligt om han inte vill ses innan lördagen=))
    Jag tror att han vill ha kvalitetstid med dig bellis
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 15:35:27 följande:
    Ska till frisören och fixa utväxten men min kompis visade hur jag skulle se ut som brunette så nu blev jag lite sugen. Ambivalent! Vågar man. Vad tycker ni, brunt eller blondt Bild?
    Brunt Glad
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-06 17:46:26 följande:
    OMG, Fjärilen har varit slampig idag... Skäms Oskyldig
    Vänta, jag ska bara stänga dörren..... så där, berätta nu...
  • Glädje58

Nu kan jag inte hålla mig längre. Jag kommer att anmäla den här tråden. Det pratas ta me tusan bara om dejting, ligga och sms hela tiden...

• Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-06 17:52:11 följande:
    Är reggad på... öh en annan sida och fick kontakt med en kille i helgen... Iaf så har vi mejlat lite fram och tillbaka, och egentligen skulle vi träffas över en kopp kaffe i morgon.
    Skrev i morse att jag är sjuk och han erbjöd sig att komma hem och massera bort basiluskerna. Och jag vara så jävla kåt så jag sa ja!! Febrig och dan!
    Iaf, jag var jäääävligt slampig och det var så jävla skööööööööööönt! Solig
    Hoppas han skippade massagen och gick direkt på sexet för det är inte bra med massage när du har feber. 
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 17:53:07 följande:
    Haha vad söt du är. Jag är 29 och bilden är tagen i höstas:))
    Du ser bra yngre ut än så Glad  Hur blir det med färgen nu då?  Brunt Drömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!