Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-03-06 17:55:28 följande:
    Massage fanns inte på världskartan.  Vi hade tankarna på annat håll....  Oskyldig
    Skönt att höra Tungan ute
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-03-06 18:00:44 följande:
    Ja, det gör jag absolut.
    Fast nu när jag har tittat tre gånger, så ser jag att båda färgerna är fina. Bara det att jag gillar mörk hår
  • Glädje58

Tack Smecker och Niklas för att ni tycker samma sak när det gäller Vanilla. Efter jag skrev mitt inlägg så blev jag rädd för att vara en som smickrar och kommer med komplimanger till höger och vänster. Sån är jag absolut inte. Jag ger ofta komplimanger, men de är ärliga och uppriktiga 

• Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-03-06 18:04:51 följande:
    Jag har tittat massor med gånger.. skulle man bry sig om hårfärgen alltså? Wow. 
    Jag med, men nu var det hårfärgen som var i fokus Glad
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-06 18:07:34 följande:
    Jag anser nog inte att 29 snart 30 är särskilt ungt men tack tack! Vänta nu, var du snäll Smecker Hur känns det?
    Han var inte det minsta snäll, bara beskrev torrt och koncist hur du såg ut
  • Glädje58

Det var inte så illa med riven ingefära, faktiskt riktigt gott och uppfriskande. Varför finns det ingen smiley som beskriver hur det rinner från ögonen 

• Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-06 18:13:11 följande:
    Gråter
    Jo, jag provade den, men jag gråter ju inte. Så det kändes lite fel. men det är ju klart en del gråter både när det gäller sorg och glädje (och nu menar jag inte att de gråter över mig)
  • Glädje58

Det kom som en kalldusch för mig. Vilket kräver extra åtgärder från min sida, tappa upp varmvatten i badkaret Glad

En bok, en whisky, två telefoner, kanske nåt att tugga på...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!