Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-03-06 21:23:37 följande:
    ... Jag vet hur jag funkar, har en tendens att tröttna eller kanske snarare få panik när någon kommer för nära och det är dags att introducera sonen. Fast jag gömmer mig bakom att det inte kändes rätt, eller nåt, jag vet inte... 
    Har du läst Hemligheten?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 21:41:32 följande:
    Jag vet inte faktiskt om det inte bara faller sig så naturligt så kan det vara just med den här killen att det är värt att gå sakta fram, han verkar vara en väldigt bra och speciell kille. Jag hoppas stenhårt på detta för han har en stabil grund att stå på, framtidsvisioner, han verkar ha egna hobbys han brinner för... det finns så mycket. Allt prat igår var helt fantastiskt det gick så på djupet!
    Tänk inte på sex Legacy. Låt det komma naturligt...
  • Glädje58

Jag kom på i dag att skulle jag tänka på sex, så är det bara att ta en sked riven ingefära. Det skingrar tankarna..

• Glädje58
    takida skrev 2012-03-06 21:44:10 följande:
    nix
    När jag låg i badkaret nu så läste jag i den boken. Mycket av det som finns i vårt agerande nu, har sin grund i våra första levnadsår. Väldigt intressant att läsa
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 21:47:39 följande:
    Tack vännen vad snäll du är!! Haha nu blir jag snart lipfärdig jag visste inte att jag hade så många som brydde sig om mig, jag sa en gång när jag fick en fråga om jag ofta grät av lycka. Aldrig sa jag då jag har nog aldrig gjort det. Men ni lyckas, herregud ni vet inte hur mycket ni alla får mig att växa och må så mycket bättre.
    Vi luder håller ihop i vått och torrt Hjärta
  • Glädje58

Är det bara jag som känner mig som de små mössen i Askungen och där hon ska på balen nu på fredag Hjärta

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-06 21:53:50 följande:
    STOR KRAM TILL ER ALLA Hjärta 
    God natt och kram på dig Legacy. Dröm om oss i natt där vi hjälper med med klänningen inför balen Solig
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-03-06 21:54:48 följande:
    Är det bara jag som känner mig som de små mössen i Askungen och där hon ska på balen nu på fredag Hjärta
    Vad var det nu den där elaka katten hette? ....... ja just det Smecker....
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-06 21:59:37 följande:
    Godnatt Legacy... har inte riktigt följt upp tråden här på kvällen då jag nyss kom hem.. men lycka till på fredag känns det rätt att säga om jag inte missförstått nåt!

Och du Glädje, lärde du dig nåt om dig själv iom att du läste boken "hemligheten"? Är den värd att läsas? 
    Jag har inte hunnit läsa så mycket än. Men jag tänkte just på att man backar tillbaka efter några dejter eller inte vågar inleda en relation. Att det kan bero på att man som liten inte fick uppmärksamhet när man behövde tröstas. Om föräldrarna inte tog sig an barnet eller blev irriterade för att det grät, så kan barnet lära sig att inte visa negativa känslor, för det tyckte föräldrarna mer om. Målet var att komma närmare sina föräldrar.

Om man då som vuxen vill ty sig till en ev partner så kan det beteendet sitta kvar. Man vågar inte visa sina känslor fast man så gärna vill närma sig den andra. 

Fan, svårt att förklara... jag får läsa mer 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!