• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ja himla kul att träffa er på kryssningen!!

• visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-01 18:33:19 följande:
    Aha, och medlemmarna i den gruppen vet inte om att det skrivs där eller är det en pik till alla som inte får vara med?
    Jag känner mig utstött, snyft!
  • visma1
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-01 18:57:07 följande:
    Förmodligen, jag är inte intresserad av detaljer ivilketfall så jag reflekterade inte över det mer än så, men du har helt rätt de som har tillgång till tråden kan nog räkna ut samtalsämnet.
    Jo men det kan ju vara intressant att veta vad som skrivs om man nu var med på kryssningen
  • visma1
    Heidi1 skrev 2012-10-02 12:07:55 följande:

HR är det hotell restaurang eller är jag helt ute och svävar?
    Human resources antar jag att hon menar.
  • visma1
    takida skrev 2012-10-02 20:58:44 följande:
    Kärlek börjar alltid med bråkFlörtSkrattande

Ja det var verkligen mycket kärlek idag! Smecker och Vanilla ta det där privat, orka med en massa gulligull
  • visma1
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-04 14:46:50 följande:
    Och faktiskt fast jag inte trodde det stämde våra förhör ganska bra med varandra och hon har heller inte påstått att jag ljugit om något, att jag varit våldsam, elak eller otrevlig på något sätt under alla år utan det var något som började i mars.
    Så du har varit våldsam, elak och otrevlig sedan i mars menar du?
  • visma1
    Madida skrev 2012-10-04 21:16:55 följande:
    Vad är det som gör att kvinnor på maskerader alltid ska vara sexiga?! Oavsett vad vi ska klä ut oss till så ska det vara en sexig variant av det. Sexig vampyr, sexig häxa, sexig polis o.s.v.
    Trams!
    Ni skulle se hur jag ser ut på maskerader. Finns inget sexigt att finna där and I love it! Solig 
    Tjejer ska väl alltid vara sexiga? Sexiga utan hjärna uppskattas mest
  • visma1

En jävla massa teknik och mobilprat, det skummar jag bara igenom Slutsatsen är väl att man får ha en känsla för hur mycket man ska skriva i tråden och vad man antingen tar privat eller startar en egen tråd om.

• visma1
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 18:12:33 följande:
    För att anknyta mina inlägg ang militären med dejting, är det bara jag som brukar kolla om killen jag dejtar gjort värnplikt? Tycker det är skillnad på killar som gjort det och inte liksom. Lite mer män av dem
    Haha nej det är inget jag någonsin lagt vikt vid. Tror de flesta jag dejtat inte har gjort lumpen, jag gillar väl inte riktiga män då
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!