• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 21:12:42 följande:
    Sen en annan sak som stör mig med de flesta jag träffat från Stockholm, alla är fixerade vi second hand. Personligen tycker jag begagnat och särskilt typ 50-80 tals saker, jag är nog mer en person som trivs i typisk IKEA design, stilrent, gärna vitt osv.
    Hahaha ja just det, såna är vi!
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:13:08 följande:
    Japp!

Jag skiter fortfarande i vart folk kommer ifrån så länge hon antingen bor i Stockholm just nu, nära Stockholm eller att hon är flyttbar.  
    Bra att vara flexibel Men vi som bor här i stan borde ju ha några att välja på och då kan det kännas onödigt att söka på folk i tex Skåne på sajterna.
  • visma1

Jag har mest träffat de som redan har barn sedan tidigare, blir nog en chock att gå från 0 till 4 ungar hur underbar jag än är

• visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:17:56 följande:
    Men det är synd!

Nu citerar jag mig själv men det skiter jag i. 
    Haha har man sagt nåt bra är det klart man ska citera sig själv!
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 21:17:49 följande:
    Niklas och visma, ingen idé ni försöker låtsas annat jag vet allt att ni springer runt i pantalonger och kyskhetsbälte hemma. Jag är lite av en människokännare. Jag misstänker ni blir lite tagna på sängen nu när ni sitter bakom era C64:or och myser.
    Jag är en väldigt bra människokännare och känner väldigt starkt att du inte har en aning om att du inte är just det.

• visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:21:42 följande:
    Att alla inte är flyttbara. Man kan ju gå miste om något riktigt bra.
    Fast jag kan tycka att det där är ett jobbigt tänk.
  • visma1
    takida skrev 2012-10-05 21:21:53 följande:
    Härligt med lite självförtroendeGlad
    Men va kul det hade varit om du träffade en kille som också har många barn, då kan ni bilda ett eget litet fotbollslagSkrattande
    Ja någon måste ju säga det

Jag har träffat killar som haft  2-3 barn. Blir ju ett gäng om man slår ihop med mina.
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:25:13 följande:
    Du behöver inte tänka så. Det är bara fakta.
    Fast det där är en låsning, att ha i bakhuvudet att det hela tiden kan finnas någon bättre.
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:27:30 följande:
    Det behöver det inte alls vara. Varför vill du låsa dig?
    Nej jag vill inte låsa mig, jag går in med ett öppet sinne. Funderar inte alls vad jag kan tänkas missa i övriga delar av landet.
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:28:35 följande:
    och jag måste fråga dig var du menar med "någon bättre".. bättre än VEM?
    Bättre än den man dejtar!
  • visma1
    Niklas2k skrev 2012-10-05 21:29:41 följande:
    Varför skulle man tänka så?!
    Det är väl inte ovanligt?! På nätet träffar folk många samtidigt i hopp om att hitta den perfekta. Och kan man dessutom söka på hela landet så blir ju valmöjligheterna större.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!