• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-10-08 12:56:34 följande:
    Äsch, det är jättekul att ha en jobbflirt
    Ja varför inte? Kan ju få jobbet att kännas mer motiverande
  • visma1
    Anonym skrev 2012-10-08 14:04:52 följande:
    Väntar tills han uppnår 40 besök

Ja svaret kommer säkert vid besök nr 40!
  • visma1
    MrC skrev 2012-10-08 14:57:29 följande:
    Sämst är de som bara vill mejla och mejla och aldrig träffas. Vad ska hända liksom, jag bits inte, bara naffsar. Egentligen borde det vara jag som är rädd, för jag har varit på några riktigt bottennapp.
    Ja det gäller att hitta en balansgång där, jag vill inte träffas för tidigt heller. Men jag är inte rädd, gillar killar som bits
    Niklas2k skrev 2012-10-08 15:45:25 följande:
    Hon var icke singel. Gråter
    Vilken skitdag för dig!

• visma1
    MrC skrev 2012-10-08 16:20:57 följande:
    Ja det är svårt, men jag tycker att man kan träffas redan efter 3-4 dagar efter första kontakten. Går det längre än 2 månader ger man upp. Självklart ska man hitta en dag/tid som passar båda också.
    Efter 1-3 veckor är alldeles lagom, vad är lagom för er?

Innan man träffas måste man prata i telefon, det är ett måste.
    Jag har inte pratat i telefon med någon innan jag träffat dem. Beror på hur intensiv kontakten är men hörs man ofta (vilket jag gillar) så är det absolut bra att ses relativt fort. Svårt att säga exakt antal veckor dock.
    Niklas2k skrev 2012-10-08 16:42:18 följande:
    Den har faktiskt varit rätt bra. Mycket jobb. Då går tiden fort.
    Dessutom så möttes jag av lite överbliven och orörd catering från något av flygplanen som var riktigt gott.  
    Men vad bra! Bara jag som läst de mindre roliga rapporterna då

• visma1
    MrC skrev 2012-10-08 18:15:56 följande:
    Ibland blir jag misstänksam att det inte är en kvinna jag mejlar med, tror det kan finnas sjuka typer som låtsas vara någon annan. Bästa sättet är att göra en röstcheck före. Skrattande

Aha jag är så godtrogen att jag förutsätter att det är killen på bilden jag pratar med och sedan ska träffa
  • visma1
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-09 10:52:11 följande:
    Det gäller att föregå med gott exempel visma :-P
    Jo men visst, ska nog ta tag i detta snart!
  • visma1
    lemonina skrev 2012-10-09 09:05:25 följande:
    Jag måste nog börja dejta snart känner jag, har inte haft en dejt på en månad. Känner att det börjar bli dags.  
    Vad hände med BC-snubben?
  • visma1

Jag är inte säker på vad jag vill heller, är inte desperat efter ett förhållande direkt men någon intressant kan det ju finnas.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!