Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Sen angående bowlingen. Jag bara hittade på det där med att låta killen få vinna. Det är så himla kul att höra hur folk reagerar på ett sånt uttalande. Jag tycker att det är kul att vinna, men givetvis är det viktigaste att man har roligt ihop.

• Glädje58
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 16:46:45 följande:
    Jasså? Finns det några killar här inne?
    Ärligt talat... vad är som gör att de flesta tror att jag är en kvinna? Är det mina åsikter, mitt nick eller foto? Kan någon berätta för mig...
  • Glädje58
    takida skrev 2012-03-07 18:44:39 följande:
    Jag har vinnarskalle så det skriker om det, inte för att jag brukar vinna, men inte tusan skulle jag lägga mig bara för att liksom....
    Legacy skrev 2012-03-07 18:46:17 följande:
    Då är vi två ska vi bowla någon dag
    Då är ni två som ska förlora stort för jag hänger gärna på. Och om ni vill, så får ni gärna lägga ihop era poäng. Det blir mer rättvist Tungan ute
  • Glädje58
    Bubsan skrev 2012-03-07 18:48:55 följande:
    ...Eller gå ut o ragga ihop

Det är faktiskt en stor fördel att ragga ihop
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-07 19:03:25 följande:
    Det är bara smart att göra så tycker jag men nu vet du att vi är ett gäng knäppgökar vad skönt va Glad
    Vi må vara knäppgökar men vi är väldigt snälla och omtänksamma. Det är en varm tråd Solig
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-07 19:12:28 följande:
    Meh har ni alla gängat ihop er runt Götlaborg?! Jag pallade bo i skövde i 8månader sen fick jag fruktansvärd dialekt och rymde hem till Tunatown igen haha. Ingen här från mälardalen? Skulle ju vara kul att gå ut och ragga tillsamans med någon annan som också är ett luder hahaha

Du får ta bussen hit till gbg, så samlar vi ihop gänget vid Rosenlundsgatan Flört
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-07 19:18:38 följande:
    Det går inga på Rosenlund längre ju!
    Legacy skrev 2012-03-07 19:19:11 följande:
    .... har jag hört Skäms
    Du är så himla kunnig i dessa saker Legacy
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-07 19:21:34 följande:
    Haha är det Götetes svar på Malmskilnadsgatan. Shour why not! En fattig landstingsanställd skulle kunna behöva lite extra cash
    Ja, eller före detta enligt Legacy. Hon vet säkert vart vi ska åka i så fall
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!