Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vänner? Tja.. hur många blir det nu.. Karin och Daniel.. ja just, och så Mållgan då. Behöver man fler?

When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Smecker
    Madida skrev 2012-02-05 21:53:37 följande:
    Först sex och sen äta Strawberry cheesecake = Lycklig stund!
    Jag kan tänka mig några användningsområden för glassen under tiden med.
  • Smecker
    starchild81 skrev 2012-02-05 22:05:27 följande:
    Smecker tror jag säkert, du har säkert en röd gag ball också flin ;)^^
    .... ursäkta?
  • Smecker
    starchild81 skrev 2012-02-05 22:08:05 följande:
    Jag var ironisk asg
    Bra att du roade dig själv i alla fall.
  • Smecker
    Madida skrev 2012-02-05 22:37:13 följande:
    Och äta glass med sked
    Från din mage?
  • Smecker
    Madida skrev 2012-02-05 22:41:09 följande:
    Nöj dig med enbart smaken min nakna kropp har eller leta upp nån annan glasstjej
    Pfff.. ge tillbaks min 15kr bytta från Coop..
  • Smecker
    bellis79 skrev 2012-02-06 09:19:07 följande:
    Haft en underbar helg i Gbg och shoppat, vart på Ikea, bio, ätit goda middagar o bara pussat på min systerson.

Mamma fråga mycket om min fd o jag berättade allt och när jag gjorde det så hörde jag mig själv vad jag sa o insåg vilket bra beslut jag tagit.

Har lagt upp en grymt tuff träningsvecka, en fest på lördag o ev en dejt på onsdag och jag kämpar på helt enkelt:)

Ser inte längre det som hopplöst o träffa någon , kanske jag har mognat?

Vet att jag är en bra tjej så gäller bara o träffa någon som inser det och tillsdess så lever jag på den vetskapen själv:)

Innan du börjar dejta igen kanske du behöver jobba lite på ditt bekräftelsebehov och dina attachment issues. Sannolikheten ökar att du träffar en bra kille och lyckas behålla honom, skulle det sen inte hålla så är du tryggare i dig själv och blir inte så klängig.
  • Smecker
    bellis79 skrev 2012-02-07 09:46:13 följande:
    Nej så nu skiter jag i dejter ett tag o bara umgås med nära o kära, tränar o har en busig fest på lördag, hoppas jag..

:)

Vad i hela friden är en "busig fest"?
  • Smecker
    bellis79 skrev 2012-02-07 10:19:36 följande:
    En busig fest är när du ska hålla dina pojkar inomhus:) Nej skämt o sido , jag kommer vara på topp helt enkelt och han jag ska på fest hos har jag dejtat o strulat lite med o vi umgås som vänner numera men med lite sprit i kroppen blir allt busigt:).. Det roliga är att mitt ex vet vem denna kille är så han lär ju få reda på att jag varit där o festat.. det kan han ha:)

Ok, två frågor:

"Blir allt busigt"? Kan du vara snäll och översätta det till ett språk jag förstår?

Och när skall du sluta tänka på ditt ex, skriva om ditt ex och prata om ditt ex? En tanke på ditt ex är en för mycket, det borde till och med du förstå vid det här laget.
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2012-02-07 12:42:55 följande:
    Det har verkligen varit upp och ner. Först så kände jag mig verkligen nere, riktigt låg. Men det var väl en del saker runt omkring mig som inte var så bra.

Extremt vanlig bieffekt av tabletterna, att måendet försämras vid in- och utsättning av tabletterna. Det förvånar mig att din läkare inte förvarnade dig, det drabbar i princip alla.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!