Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

starchild81 skrev 2012-02-11 11:45:45 följande:
    jag vill nog försöka passa in i medelklassen, skall jag komma krypandes med de jag växte upp med o be om nåd?... Vet du hur mkt förakt det är i den svenska överklassen, hur mkt de ser ner på arbetare?   
    Vad har det med saken att göra? Vi pratar om dig, inte om överklassen.
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Smecker
    starchild81 skrev 2012-02-11 11:47:13 följande:
    Nopps en va ssk och en var ekonomi ansvarig.... Varför tror du jag har slutat att dejta? 
    En var butikschef och en var frisörska. Menar du att jag skall sluta dejta?
  • Smecker
    starchild81 skrev 2012-02-11 11:51:05 följande:
    Varför tror ni folk då alltid är anonyma eller inte har bild då de hoppar på mig? Jag anser att det är ett feghetstecken. Om du inte vill bli igenkänd är du anonym om du har civilkurage har du bild... 
    Bild? Nöjd? Eller vad mer vill du ha, adress och telefonnummer med?
  • Smecker
    starchild81 skrev 2012-02-11 11:55:05 följande:
    Redan där delar du in dem i fack när du skriver vänsternissarna jag finner det stötande att du kallar dem för vänsternissar det är väldigt nedvärderade ord... Varför har du ett förakt mot sociologer? 

Så du tycker att sociologer är mindre värda för det är ju det du uttrycker i dina ord?  
    Ett typexempel på hur starchild81 funkar:

Plockar ut en sak i en hel text och ignorerar resten. Att jag skriver "högernissar" om Handels är totalt irrelevant, för "vänsternissar" är nedvärderande enligt starchild81. Läs om, läs rätt, läs innantill.
  • Smecker
    starchild81 skrev 2012-02-11 12:07:06 följande:
    och gjorde precis samma mot mig gör det dig till en bättre människa då?  Jag anser att vänsternissar har en negativ klang ja....  Tänk på alla som är höger som pluggar där då vad skall du kalla dem för ? o vad skall du kalla alla som är vänster o pluggar på handels för?
    Seriöst, hur ser demagogin ut på handels respektive sociologen? Är man högernisse på sociologen så är man en ungefär lika udda fågel som en vänsternisse på handels. Det kan inte ens du säga emot, oavsett vilket intellektuellt dravel du försöker linda in det i. Fördelningen vänster-höger är ca 85% till vänsterns fördel på på sociologen och 80% till högerns fördel på handels.
  • Smecker
    Bubsan skrev 2012-02-11 12:21:09 följande:
    Ja, men nu får jag nog hitta nå annat

Fast jag har upptäckt att han e ju precis överallt där jag e
    Finns det lediga tjejer där så är Lelle där, det är en naturlag.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-02-11 12:32:56 följande:
    En ny svensk film med gänget bakom "Sommaren med Göran" Med Peter Magnusson och David Hallenius.
    Jag som knappt klarade mig igenom Sommaren med Göran utan att kräkas..
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-02-11 12:34:59 följande:
    Haha stackars
    Jag har känslig mage. Skitfilm, helt enkelt.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-02-11 12:38:06 följande:
    Ja men du är ju lite udda Nä, men alla är vi olika och jag tycker faktiskt om den sortens film och det står jag för anonym eller inte!
    Det är helt okej, så länge jag slipper se de filmerna så bryr jag mig inte om vad andra gillar för filmer.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-02-11 12:43:52 följande:
    Det slipper du.. jag tänker inte tvinga dig iallafall... har annat biosällskap
    Puh, bra det.. annars får du ta med mina ungar med. Eller ta med dem, snälla.. försöker lägga ut en annons på Blocket Obestämd
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!