Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 17:45:38 följande:
     Jag var dum nog att låta någon annan få kontrollen över mitt liv, så dumt, så dumt! Vissa misstag får man betala hela livet. Behöver plåstra om själen tror jag.   Men någonstans under all jäkla osäkerhet finns en kaxig men glad och rätt trevlig tjej fortfarande kvar, så jag kommer igen. Tro inte annat! Men man orkar inte klättra upp från botten hur många gånger som helt, det börjar gå lite långsamt. Får se till att inte bli nerknuffad på ett tag....
    Är hellre själv än sabbar så för mig själv igen. Ger dock fortfarande alla en chans! Vill inte vara så sabla grinig och bitter! Fast det verkar tydligen vara mest som jag känner mig så det är väl alltid något. :-P 

Har iaf kännt mig fri de senaste dagarna och jäklar vad skönt det var! Fast just nu vore det jäkligt trevligt om någon kom och höll om mig...   

Det gäller att få kraft av sina vänner och annat kul här i livet så man orkar ta sig upp igen.

Du får en varm kram från mig i alla fall... kraaaam Solig
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 17:50:36 följande:
    ...Varför fick förresten jag brottas i olja och ni andra i choklad? Vill ju också brottas i choklad. Osäker på det där med renslickandet dock, men eftersom jag vinner och den som vinner vad luder nr 1 så ok då!    

Vår analys av din hud kom fram till att olja var bäst för dig
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-08 17:51:34 följande:
    hihi bytte in trisslotten jag vann på och vann 2 gånger på samma lott, 25 och 50 kronor på samma

Du är inne i en bra period nu Legacy, det flyter på bra för dig... Solig
  • Glädje58
    bubblan79 skrev 2012-03-08 18:11:32 följande:
    haha ja detta måste ju vara den mest underhållande tråden på fl.. kan ju inte vara borta länge innan man måste in och kika igen

Och du är med och bidrar till det Glad
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-08 18:18:06 följande:
    Det enda jag vet är att det alltid vänder lika snabbt som det kommer så jag förbereder mig för apokalypsen nu

Fan vad du vet mycket Legacy Tungan ute
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-08 18:36:42 följande:
    Ja. Att göra det i en bil utanför ett hotell.
    Åh fy fan, det var slampigt
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-08 18:31:52 följande:

...Jag e sambo och söker spänning i vardagen och du ser lockande ut;) Ps Jag är i Gbg en vecka i månaden i jobbet i och bor då på hotell.   

Du borde fråga honom vilket hotell han bor på.

Enda hotellet som duger är nya Clarion Post, högst upp
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-03-08 18:44:39 följande:
    Du borde fråga honom vilket hotell han bor på.

Enda hotellet som duger är nya Clarion Post, högst upp

Och sen bjuder du med oss, hela gänget ska med
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!