Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-03-06 22:15:41 följande:
    Ja, du får läsa mer och ge oss en lektion i detta!
    Jag tror kanske eventuellt jag ska ta och läsa den där boken sen. Känner att det nog kan finnas mycket i min bakgrund som kan försvåra det för mig.
    Tycker absolut du ska läsa den. Bra att lära sig mer i detta ämne. Det handlar ändå mycket om dejting 
  • Glädje58
    s07 skrev 2012-03-06 22:27:58 följande:
    Vanilla, haha, kul fråga- jo en gång, och det var ingen kul upplevelse, jag kände typ inget. Men jag tror inte det berodde på längden utan att den var smal.
    Hmmmm... hur litet är smal nu?
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-06 23:03:06 följande:
    Nä om man skulle försöka sova lite nu när lilla tjejen fått lite alvedon i sig. Bara ett problem att jag är inte trött.
    Jag är jättetrött, så jag tar och stänger ner datorn nu.

God natt med er och tack för en trevlig dag i dag Solig 
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-07 09:28:54 följande:
    Fy för bananflugor
    Har ni sett deras ögon? Helt röda Förvånad
  • Glädje58
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 16:45:54 följande:
    shit va trött och svettig man måste vara efter det..

Vad sägs om bowling?
  • Glädje58
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 17:33:22 följande:
    Nej varför skulle jag bli mer van med åldern? är ju precis nyskild och har inte dejtat på över 10 år. träffade min man när jag var 20 så nej jag är inte van alls

Nu är inte jag så grym på att räkna, men jag misstänker att du är runt femtio år. Det innebär att jag är ett kap för dig. Vi ses på bana tre klockan åtta Flört
  • Glädje58
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 17:39:23 följande:
    hahaha nej jag träffade min man när jag var 20 och har inte dejtat på10 år.. alltså blir jag 33 i år :P
    Vad hände under de tre åren som saknas i din redogörelse?  Flört
  • Glädje58
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 17:22:04 följande:
    Åh ja sicken bra tips. Vi har en utmärkt fin bowling hall där man kör discobowling..Hur kul som helst ju!
    Bowling är jättekul. Ni kan både koncentrera er på bowlingen, prata lite grann mellan kasten, eller slagen eller vad tusan man säger. Ja, det är inte sparkar i alla fall. Du kan spana in killen och han kan spana in dig. Vara lite busiga mot varandra.

Jo, en sak bara... låt honom vinna. Det blir bäst så...
  • Glädje58
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 17:43:36 följande:
    haha ja just dom åren menade jag att jag dejtade

Så du har hållt på att dejta lite under tre år. Du svarade inte på frågan förut vart du bodde, men det kanske du inte vill säga Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!