Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 17:51:26 följande:
    nej jag har inte börjat dejta än efter skilsmässan utan jag dejtade min man typ 3 år innan vi gifte oss.. alltså för 10 år sedan. nej jag vill inte säga vart jag bor men kan säga västra götaland haha
    Det räcker med Västra Götaland Glad  Det innebär att du får tillgång till en hel del personer från tråden Solig
  • Glädje58
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 17:50:09 följande:
    Vadå låta han vinna. det handlar väl om att ha kul inte om att låta någon vinna. det blir som det blir.. fixar han inte att en tjej vinner så är han inget att ha! inte för att jag tror att jag skulle vinna iaf men själva grejer att låta någon vinna...
    Men det blir inte kul för honom om du vinner. Det är väl viktigare att du vinner hans hjärta än att du vinner en match.
  • Glädje58
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 17:57:03 följande:
    Ja nätdejting verkar ju vara den nya grejer ... kanske finns nån från skaraborg? är på väg att flytta dit

Mot Herrljunga?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-07 18:04:57 följande:
    Men nu skojjar du väl ändå det är väl lika kul vem som än vinner, den som är bäst vinner liksom!

Alltså, jag tycker att det är som allra mest kul om jag vinner Tungan ute
  • Glädje58
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 18:18:06 följande:
    ja just det och så länge du får känna dig stor och stark så bryr du dig inte om vad din kvinna känner?

Håller med föregående om att det handlar väl ändå inte om vem som vinner

Det är väl klart att jag bryr mig om vad min kvinna känner. Så länge jag får kliva ur bowlinghallen som en stor segrare, så är jag omtänksam. Om ni ändå inte inte bryr er om vem som vinner så kan vi väl låta killen få vinna :)

• Glädje58
    Anonym (JH (tjej)) skrev 2012-03-07 18:21:16 följande:
    haha du menar att du vill dejta mig?

Nej, men vi kan ta en match i bowling haha... Skrattande
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-07 18:20:11 följande:
    ...Men hur går det för er killar egentligen.. dåligt med uppdateringar från dejter må jag säga. Det är bara vi tjejer som mest står för den biten! 

Jag har haft två dejter på ett halvår, så jag tänker ta det lite lugnt nu. Man vill ju inte förlora den speciella känslan det ändå är när man går på dejt
  • Glädje58
    bubblan79 skrev 2012-03-07 18:29:35 följande:
    nej rätt tråkigt att spela med folk som måste vinna.. tar liksom bort det roliga

Nu glömde du att vara anonym
  • Glädje58

På ett sätt lite synd att vi bor långt från varandra. Men det positiva kan bli att vi får ta oss en resa då och då för att hälsa på varandra Glad

• Glädje58
    bubblan79 skrev 2012-03-07 18:36:06 följande:
    nej jag kände att jag inte behövde vara det längre

Gött att höra Glad   Är det en förtroendegrej? För det är ju faktiskt en hel del som har börjat som anonyma och sen efter ett tag lämnat det
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!