• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nä om man skulle försöka sova lite nu när lilla tjejen fått lite alvedon i sig. Bara ett problem att jag är inte trött.

• Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-03-06 23:04:23 följande:
    Jag är jättetrött, så jag tar och stänger ner datorn nu.

God natt med er och tack för en trevlig dag i dag  

sov gott
  • Heidi1
    Abuhassan skrev 2012-03-06 23:06:45 följande:
    Läs om vad hemsk Sverige är på väg att bli!

finest.se/magdalenaanastasiadou

nej tack har inte just och läsa det nu. Finns bättre saker och läsa om
  • Heidi1
    Abuhassan skrev 2012-03-06 23:06:45 följande:
    Läs om vad hemsk Sverige är på väg att bli!

finest.se/magdalenaanastasiadou

nej tack har inte just och läsa det nu. Finns bättre saker och läsa om
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-03-06 23:12:00 följande:
    Fortsätt ni diskutera så får man lite rolig läsning i morgon

Nu är det dags att sova här med!

Godnatt på er! 

sov gott. Ska snart också försöka sova.
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-06 23:24:57 följande:
    Jamen sova gick ju bra, mest ledsen och så fortfarande inte nu känns som ett sånt tillfället då jag bara vill bli omhålld och kramad fysiskt ger det en stund till så kanske

hade jag varit själv hemma hade jag åkt över till dig och gett dig en bamse Kram
  • Heidi1

Jag är inte så lång, 167 och väger ca 56-57.   Har jag storlek 39 men efter som jag har inlägg passar 40 bättre

• Heidi1
    Smecker skrev 2012-03-07 07:39:31 följande:
    Jag är lång som en halv tvärhand, bred som ett hus, har strl 39-40 i skor och en knytnäve som är precis lagom stor. Nämnde jag att jag sparkar som en häst?
    Hahahaha
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-07 08:03:14 följande:
    Okej god natts sömn ger bättre humör, nu off till jobbet så kan de få sitta och lyssna på mitt dravel, de har nog saknat mig som fan efter 3-4 veckors tystnad eller vad tror ni  bara killar på jobbet... som inte är så pratiga alltid.... hahaha jag kommer sabba deras stackars trumhinnor Okej länger och vikter och skit, jag som är så sjukt missnöjd med min vikt kommer inte skriva ut den, jag hatar att väga som jag gör  men längden är jag nöjd med, 170 38 i skor, i bland 37.Nej, nu ska jobbet få en chockerande syn. Mig, på jobbet före klockan 9! Det har de inte sett sen augusti tror jag förra året   
    Skönt att du känner dig bättre idag och på gott humör.
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-07 08:08:53 följande:
    Gott och gott, det är en definitionsfråga men jag har saknat jobbet så sjukt mycket. SKa aldrig mer ta semester eller vara sjuk haha

Tack för stöttningen igår hörrni, jag var ganska nere i skorna där ett tag  
    Saknar mitt jobb också, får bli en snabb sväng ditt idag och lämna in sjukskrivningen efter jag har varit hos läkaren
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!