• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-03-07 20:47:21 följande:
    Jo sant. Smecker konstaterar mer...
    precis
  • Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-07 21:13:23 följande:
    Å ja, det har du rätt i!
    Och fick ett mess från en KK som tyckte att vi skulle ses iaf... Flört Och
    du ska slampa lite
  • Heidi1
    takida skrev 2012-03-07 21:46:15 följande:
    Nästa lördag är det festSkålSkålSkål
    Ja det är det SkålSkålSkålSkål
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-03-07 21:58:17 följande:
    Äh, klart det är fest! Du får ladda upp inför den där idiotifestivalen eller vad den nu heter.. med han Ranelid.
    Kräks
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-07 22:03:58 följande:
    Fy FAN det är bara 6 dagar kvar ju till årets största händelse!!!!!!!!!!!!!!!!

Twilightfilmen släpps den 13:e Skäms vem behöver p-rullar när man kan glo sig blind på han Edward Drömmer  
    Den vill jag se, sicken tur att man har biobiljetter som ligger och skräppar
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-03-07 22:03:48 följande:
    Vad fan är nästa steg, ta med Gummibär? Eller Mange?
    Hehehe Gummibjörnarna kanske
  • Heidi1
    Heidi1 skrev 2012-03-07 22:05:53 följande:
    Hehehe Gummibjörnarna kanske
    Bumbibjörnarna skulle jag ju skriva
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-07 22:06:29 följande:
    Men nej den släpps på bluray och så då, men sista filmen kommer nu i december tror jag då kommer jag sitta där som ett 14-årigt fån och dreggla på premiären (igen) Drömmer
    haha ops Skäms då ska jag komma hem till dig och se den
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-07 22:15:05 följande:
    Japp det måste du AAAAAH jag har längtat så!

...okej ska tona ner mig lite nu.... innan jag går bananas över detta  
    Hehehe vi kan ta det på msn så slipper Smecker läsa om det
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-03-07 22:28:08 följande:
    Jag kan berätta om det pinsammaste som har hänt mig vid bowling. Jag och mina grabbar höll på att spela och under spelets gång så upptäckte jag att det fanns en fotocell som skulle känna av om man gjorde övertramp. Hade ingen aning om att det fanns något sånt.

Sen hände två grejer. Först så gjorde min ena son övertramp. Typiskt, bara för att vi just hade pratat om det strax innan. Men sen var det min tur. På något sätt så fastnade jag litegran med fingrarna i klotet och jag följde med en liten bit när jag svingade iväg klotet.

Det enda jag tänkte på, var att inte bryta strålen från fotocellen. Jag låg bra till i tävlingen men jag låg inte bra till på banan. För jag ramlade raklång ner på banan men såg till att inte hamna med benen mot strålen. Så i princip så gjorde jag plankan kan man säga. Ljusstrålen var strax under mina knän.

I denna stund fick jag lära mig att träbanan är inoljad och hur hal som helst. Så jag glider först litegran ut med händerna, men lyckas få ordning på detta. Sen går jag på alla fyra långsamt långsamt tillbaka. Hela tiden koll på fotocellen. Jag lyckades ta mig tillbaka och rädda mina poäng :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!