• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-03-07 22:46:20 följande:
    Håller med. Om han blir för intresserad på en gång då blir jag avskräckt istället och avslutar på en gång.
    Mmm det kan vara lite jobbigt, han jag dejtade med sist, vi dejtade i ca 2 veckor. Han var tvungen och bearbeta sina känslor efter att jag hade dissat han.
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-03-07 22:50:11 följande:
    Oj då då hade jag inte stannat länge kan jag säga
    Blev lite för mycket. kunde få så där 5-8 sms per dag att han saknade mig och längtade efter mig.
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-03-07 22:54:18 följande:
    Sånt är inte roligt, inte på två veckor iaf
    Visst hade det varit ok om man fick ett eller två men inte så många. Han började prata om att han såg en framtid med mig och så. varför ha så bråttom för??
  • Heidi1

God natt alla {#emotions_dlg.flower}

Nu ska jag krypa ner hos min lilla tjej som har hög feber

• Heidi1
    NatalieH skrev 2012-03-07 23:15:46 följande:
    Sov så gott!

Är de fortfarande febriga? 

lilla tjejen är det men hon blev febrig några dagar efter stor tjejen som är nästan helt frisk nu.
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-03-07 23:22:14 följande:
    God natt med dig, kryp ner i värmen

tack. Har redan krypit ner brevid kaminen. Tycker så synd om dom små liven när dom har så hög feber.
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-03-07 23:28:59 följande:
    Fast borde hon inte ligga mer svalt?

hon har bara ett påslakan på sig. Hon sover gott nu.
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-03-07 23:29:02 följande:
    Jo, det är klart. Men då är ju båda (förhoppningsvis) med på konversationen. Jag tänkte mer på engångskontakter så att säga. Som Heidi skrev 5-8 blev för mycket för henne av sms osv på en dag. Men självklart beror det väl på innehållet också en hel del. 

Och sen är ju alla olika och har olika nivåer osv själv klart. Det är inte helt enkelt detta.

Så det gäller helt enkelt att hitta en motpart som är på samma nivå när det gäller kontakter!?

5 till 8 sms som typ bara innehåller saknar dig längtar efter dig tycker jag är för mycket men om det hade varit en sms konversation om något annat så hade det inte varit mycket.
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-03-08 07:33:38 följande:
    Ett stort grattis på Internationella kvinnodagen för allt kvinnfolk där ute.

Med anledning av firandet kommer här en inspirerande musikvideo (det är jag som är statisten som står i köket och diskar):

" target="_blank">

Tack {#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1

fan också. Glömde ta min antibiotika igår kväll. Suck vad trött man blir på sig själv

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!