• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-05-31 22:11:28 följande:
     Va fan! xD

Har kikar man in i tråden i hop om att komma på andra tankar och så snackar ni om intimitet och samliv... :P
    HAHA, då valde du helt fel tråd för kyska tankar. Här är det Sodom och Gomorra som gäller Oskyldig
    Jag kan inte flyga, jag är rädd ;)
  • ulfsas
    nu123 skrev 2012-05-31 22:20:05 följande:
    Natti Mhb!

Sodom o Gomorra = intimitet och samliv?
    Det där behöver utvecklas. ;)
    Vem vet vem vet.....sådant bör dryftas i mörkret under ett täcke Oskyldig
  • ulfsas

God natt! Skall upp kl 0500. Halvkul.

• ulfsas

En fråga bara, hur sent kan ni ringa till folk?

Jag hade somnat igår vid ca 2330 tiden för jag skulle upp och jobba kl 0500.

Först så ringer mobilen och då jag ser att det är xet så orkar jag inte svara. När den tystnar så ringer den vanliga luren en 30 signaler tills dottern vaknar och pratar med sin mamma.

Mammans ''Seroxat'' (en medicin mot panikångest) hade tagit slut och hon undrade tydligen om det fanns piller här vilket det inte gör sedan hon drog. Hon darrade och mådde inte helt bra tydligen.

Det hela gjorde att jag låg klarvaken i ett par timmar.
    Skitjobbigt.Demon

• ulfsas
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-01 22:56:48 följande:
    Ulfsas: men himmel, hon måste ju se till att förnya recepten innan tabletterna tar slut, vuxna människan!!! :-O
    Man kunde ju tro att hon var just det, vuxen.....men noll framförhållning och utan att förstå att jag kan bli störd.

Hon har nu tjafsat i omgångar i  två år nu. Jobbigt.

För några helger sedan ringde hon och tackade för en namnsdagshälsning jag skickat. Sedan ville hon ha pengar till sonens resa med henne i sommar samt hela barnbidraget. jag fick mig en sällan skådad avhyvling när jag nekade.
    Helgen efter när jag var i GBG så flyttade barnen över till mig, hon gick då hit till mitt hus och hjälpte dottern lite med trädgården. Hon ringde mig och var glad och kallade mig för älskling......hon ringde och grät när hon kom in i området då det var så vackert mm mm, hon ringde 7 ggr och sista samtalet avslutade hon med gullegubben....

I mina psykologskt outbildade öron låter inte detta helt stabilt.

Som sagt har hon nu i omgångar hållit på hit och dit i två år nu. 
  • ulfsas
    Smecker skrev 2012-06-02 00:09:10 följande:
    Har hon blivit utredd för borderline? Eller har de bara gett henne piller mot depression/panikångest och hoppas att det går över?
    Har inte hört något om någon behandling alls. Bara att hon ringer och får ett recept skickat. Hon har ätit dessa piller sedan i mars 1999 med ett uppehåll på ett år i mitten.
    Som jag ser det så har det inte varit bra för förhållandet. Problem med lust och alkohol ibland. Det ena ger det andra och till sist brast det.Död
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-02 00:16:17 följande:
    Det är få personer jag skulle ringa mitt i natten, och inte utan en jävligt bra anledning. Men det lät ju som att hon verkligen mådde dåligt utan sin medicin och att du kolla om det fanna kvar hos dig är i mina ögon helt ok, om det faktiskt funnits en möjlighet att du haft det. Däremot har ju fjärilen en poäng i att hon borde sett till att ha det hemma, men ingen är fullkomlig.

Ditt andra inlägg däremot, är en helt annan femma...  Det verkar inte helt sunt - och är kanske något ni borde snacka om? 
    Jo, jag förstår att hon nog mådde dåligt. Hon darrade och skakade enl dottern. Men hon tar då ingen som helst hänsyn och ringer och stör då hon har behov.
    Jag undrar hur hon skulle ha gillat om jag ringde vid samma tid en annan gång vilket jag naturligtvis inte gör.

Jag har märkt att hon inte längre vill ha min hjälp och stöd. Därav skilsmässan.

Hon vill kunna styra mig så att allt blir som hon vill. Som vanligt bara. Nu gör jag som jag vill och det gillas väl inte.

*tjejer* vissa är tokiga men andra är fina grejer {#emotions_dlg.flower} 
  • ulfsas
    Suppressed skrev 2012-06-02 09:23:21 följande:
    Jaaaahaaa... vad gör ni i städerna för att få livet att kännas lite meningsfullt ibland?
    Då går man ut på nattklubb exempelvis. Rätt kul iblandTungan ute
  • ulfsas
    Suppressed skrev 2012-06-02 09:34:13 följande:
    Jo men dagtid då?
    Förutom att bara flanera på stan. Fika osv så beror det väl mest på vad du söker och vad du gillar. Det finns ju mycket att välja på. Speciellt med rätt sällskap.

För egen del så vill jag ha någon att paddla hyrkajak med när vädret tillåter. 6C och lätt regn är inte min melodi i en kajak...Rynkar på näsan 
  • ulfsas
    Smecker skrev 2012-06-02 10:24:27 följande:
    Det är ju inte ditt ansvar längre, men om hon bara fått piller på VåC utan remiss till psykiatrisk utredning så är det fan i mig skandal. Fel tabletter kan ibland förvärra tillstånd, istället för att förbättra, det är därför det är viktigt att ha en korrekt utredning och diagnos. Dessutom, äter man Seroxat skall alkoholen befinna sig någon annan stans, helst på andra sidan jordklotet.
    Har aldrig hört om någon psykiatrisk utredning och då har jag ju varit med från -99 till för 2 år sedan.
    Har hört henne beställa medicin via telefon direkt till apoteket utan annan konsultation än via telefon. ''ja, det är samma som förut'' sa hon till läkaren...och så fanns det på apoteket.

Vat du vad alkohol gör. Hur det påverkar alltså? Blir man mer känslig eller annat?
    Hon har ibland blivit rasande och då menar jag rasande eller helt utslagen.
    På morgonen efter en fest exempelvis så finns det inga spår eller ens ett uns av ånger eller så.
    Har jag sagt något så har det varit mitt fel eller andras...

Inte så lätt att handskas med alltid. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!