• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (e) skrev 2011-09-10 19:00:28 följande:
    Fast jag ser att han läst brevet, och sist han skrev var i torsdags
    Men va f-n.... karlslok!
    Då var han säkert inget att ha iallafall! Men jag förstår din frustration... been there!
    Anonym (e) skrev 2011-09-10 19:00:28 följande:
    Fast jag ser att han läst brevet, och sist han skrev var i torsdags
    Hmm, har han varit online sedan dess?
  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-10 20:49:26 följande:
    Det var en bra fråga.. den tänkte jag inte på.. kanske finns hopp än ju! Glad
  • Anonym (e)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-09-10 20:49:26 följande:
    Har jag inte kollat för jag ville inte han ska tycka jag "förföljer" honom... men om det står att han läst brevet då måste han ju ha varit online? men det konstiga är att en del gamla brev är det en bock bredvid och står läst men på det jag skrev till honom är det ingen bock men det står läst när jag har markeringen över brevet.
    Undrar om jag skriver något som är tokigt... vad vill de ha för svar när de undrar hur man har det? nu råkade han bo i en stad ganska långt från mig men jag har en bror som bor där och det skrev jag. Var det för mycket tro?
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-10 20:55:20 följande:
    Det var en bra fråga.. den tänkte jag inte på.. kanske finns hopp än ju! Glad
    Ja och jag kan låta bli att svara på brev även från personer jag tycker verkar intressanta för att jag är trött, inte hinner, inte känner mig inspirerad eller nåt annat
    Is i magen!
  • Anonym (jobbigt)

Då har man man vart på dejt idag då:) Trevligt var det men inte mannen i mitt liv. Nya tag nästa vecka då jag har en inplanerad o en hoppas hoppas dejt!

• dansken32

Hej! Ber om ursäkt att ni inte fick någon uppdatering igår.

Middag, "Gäster med gester", vin och (hör och häpna) bubbelbad! Flört  

• Anonym (ny)

vill på dejt nu!!! Vill bli kär

Jag är så feg gällande prata i telefon. Har en dejt på g med en kille som både ser bra ut o verkar trevlig o han vill ha mitt telefonnr. jag är inte rädd att lämna ut det för vi har chattat en del men jag är så rädd för att snacka i telefon med någon jag inte känner rädd att jag typ ska bli helt tyst o inte veta vad jag ska säga...

• Anonym (Väntar...)
    Anonym (ny) skrev 2011-09-11 09:55:31 följande:
    vill på dejt nu!!! Vill bli kär

Jag är så feg gällande prata i telefon. Har en dejt på g med en kille som både ser bra ut o verkar trevlig o han vill ha mitt telefonnr. jag är inte rädd att lämna ut det för vi har chattat en del men jag är så rädd för att snacka i telefon med någon jag inte känner rädd att jag typ ska bli helt tyst o inte veta vad jag ska säga...
    Men vet du - sånt brukar ge sig!!! Lovar
    dansken32 skrev 2011-09-11 09:54:11 följande:
    Hej! Ber om ursäkt att ni inte fick någon uppdatering igår.

Middag, "Gäster med gester", vin och (hör och häpna) bubbelbad! Flört  
    haha! Låter lyckat.
    Känns det bra idag då?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!