Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-08-03 07:57:58 följande:

Ja i så fall blir det två tummar upp, varhelst du vill ha dem.
    Somnade men du får två tummar upp (har inte så stor valmöjlighet på vart dock )
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-08-03 10:06:08 följande:
    Not an option. Du må vara stor som ett hus, men jag har extra fluff.

Hahaha hoppas du syftar på att jag är lång nu! Annars åker slaktmasken och helgpiskan fram
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-08-03 10:16:26 följande:
    Försök. Jag har inga som helst hämningar när det gäller att slå tjejer, oavsett storlek {#emotions_dlg.djavulsk}

Inte jag heller...Demon
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-08-06 21:42:22 följande:
    Fick ett mail på HP: grymt sugen på dig sexy ;) 

Okaj, då vet jag det.. 

Hahaha, tror folk att man svarar på sånt liksom
  • Vanilla ice queen

Jag har suttit i timmar idag och fått en helhårförlängning Känns otroligt ovant att ha såhär långt hår haha

Håller på att raggar buggpartners för fullt just nu man får inte börja bugga på kurs som ensam tjej här i stan så det kräver mer uppmärksamhet än att försöka ragga potentiella pojkänner   Men sen i höst blir det ut på dansbanorna och där kan man säkert träffa den ena dansanta herren efter den andre. Har kommit fram till att buggkunskaper är ett måste hos framtida pojkvän

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-08-06 22:10:15 följande:
    Måste bara säga att jag har en kille jag mailar med på HP och skriver lite med på msn ibland. Vad pratar vi om då kan man undra? Jo mest om hur det går med raggningen, jag berättar om mina flörtar och misslyckade/lyckade dejter och han om sinaSkrattande
    Lite kul faktisktGlad

Hahaha Hat ni träffats eller funderat på det? Het?
  • Vanilla ice queen

Takida: Gör't!!! Alltid kul med dans!!! Jag kan inte dansa salsoch har inte testat det heller men jag tror att det mesta i pardansväg är kul

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!