Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ja, jag är på taskigt humör idag. Deal with it.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-29 11:59:15 följande:
    Nämnen titta, det ska jag påpekta till nitiska förespråkare av svensklärare (vilket jag råkar träffa en del)

Någon har spillt kladdiga grejer över sitt tangentbord... och liter av datordyslexi tror jag. Skriver bedrövligt rätt ofta, får övergå till handskrivna meddelanden istället... Ha, ha... Du lär få fler tillfällen att rätta mig...
    "lider"
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-29 12:02:34 följande:
     Är van vid taskigheter, varför tror du att jag ska skiljas???
    Jag har lärt mig av en expert, varför tror du att jag är skild?
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-29 12:01:44 följande:
     En länk till det kanske?
    Hittar den inte, men SAOL godkänner det.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-29 12:19:36 följande:

Ok, efter en stunds intensivt mejlande med 3 pojkar. Vilken ska jag välja?

* 20-åringen som bor hemma och skriver otydliga meningar

* Killen som flyttat till sverige för att någon försökt döda honom och som nu tjafsar om varför jag inte har msn, trots att jag lixom hintat om att jag inte är intresserad

* Killen som vill bli kk med mig eftersom han inte är nöjd med sitt och sambons sexliv. (Ni ser, någon vill uppenbarligen ha sex med mig iaf)      

Varför inte alla tre? Samtidigt? Kan ju inte bli mer fel än en i taget.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-29 12:29:16 följande:
     Ha, ha... Får väl föreslå det...

Ni som varit med ett tag: Är detta vad man får räkna med eller drar jag till mig "ja, vad ska vi kalla dem".. *suck* 
    Det får du räkna med.1 på 20 är ok, 1 på 100 är bra, 1 på 1000 är toppen, 1 på 10000 är perfekt. Välj själv vilken nivå du vill lägga dig på.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-29 13:42:30 följande:
     Hur många tror du jag fått mejl från egentligen? Men med tanke på fördelningen är det nog rätt illa... Dax att byta presentation kanske. Har dock fått några seriösa också, varav en är riktigt intressant
    Du har inte ens börjat.. kom tillbaks om ett år.
  • Smecker
    Josun skrev 2012-02-29 15:37:22 följande:
    Att ändra presentationen är ett dubbeläggad svärd. Har sett många som drar ned den till "Det spelar ingen roll vad jag skriver ändå". Men då förstör man nog för de kontakter som faktiskt läser igenom presentationen efter intressanta grejer.

Idioterna kommer att maila varesig man har lång eller kort presentation och bryr sig inte vad som faktiskt står i den så de går inte att komma ifrån.
    "dubbeleggat"
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-29 19:43:19 följande:
     Jag är också övertygad om att konstiga lär dyka upp oavsett, fast det är ju fler bra jag vill åt och då får jag kanske förbättra presentationen lite? Vill ju inte bara ha de dåliga... 
    Finns inget sätt att få fler bra, normalfördelningen som jag beskrev gäller oavsett hurdan presentation du har. Utom på rena sexdejt-sajter, där får du lägga till en nolla. Däremot behöver du en bra presentation för att behålla de där 1/100, 1/1000 etc, bara för att någon är bra, toppen eller perfekt innebär det inte att de automatiskt fastnar för dig med.
  • Smecker

Om det hade funnits något sätt att garantera att färre idioter och fler bra skriver till en så hade jag fan patenterat det och sålt till folk.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!