Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Night sky skrev 2012-02-29 22:17:00 följande:
En liten uppdatering från mig här då jag efter ett par hektiska dagar fått lite tid för fl Förra måndagen var jag ju på dejt som gick bra och vi har pratat om att ses igen. Fast vi båda har varit sjuka så det har skjutits upp. Det ända vi har gjort under den här tiden sen måndagen är att skicka meddelanden till varandra på hp.
I söndags så poppade en kille upp som gubben i lådan på SD. Jag har inte varit inne på sidan där på evigheter för jag tycker den är så dåligt och det händer absolut "nada" där. Men så fick jag för mig, sjuk och uttråkad som jag var att jag skulle kolla om nåt hänt där.
Och då skriver den här killen... jag attraheras direkt av hans bilder och presentation och svarar då såklart. Det har slutat i att vi skrivit och nu även pratat flera kvällar i telefon. Han sa även för en stund sen när vi pratade att han skulle ringa igen lite senare ikväll.
Allt låter ju jättebra men vad ska jag säga, han har liksom ett sånt där "badboy" utseende som jag vet att jag ska akta mig för. Har även sagt det till honom och han säger att han blev ledsen av att höra det och att jag inte är den första att säga detta. Och han förnekar innerligt att han inte är det... och jag är förvirrad.
Jag skulle inte ha gått in SD utan nöjt mig för tillfället med kille nr1... varför ska man strula till det för sig själv hela tiden???
Söker väl ingen lösning här utan kände mest att jag ville ventilera lite.