Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

En kille på HP har varit inne på min sida massor av gånger skickat ett mail och fem flirtar. Men hans bild har alltid varit underkänd. Det är inte utan att jag börjar bli lite nyfiken men han har ett dirty namn så jag vill nog inte lära känna honom ändå.

If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • lemonina
    ander25k skrev 2013-02-24 20:32:08 följande:
    Kan han inte skriva mer en ett mail  ? utan skickar bara flirtar ?
    Det känns inte direkt som han tar HP och nätdejting på allvar. Det kan inte gå så bra med en underkänd bild och ett sådant namn tror jag.
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • lemonina
    Cocacola skrev 2013-02-25 21:20:45 följande:
    Vad gör ni?

Kollar på top-modell Sverige Själv då?
  • lemonina

Halloj Colan! Här var det längesedan jag var. Låter jobbigt att du har en kompis som fått känslor för dig om det nu inte är besvarat. Men på ditt sätt att skriva tolkar jag det som att du inte är kär i honom. Men har du sagt att du inte känner samma sak? Om inte gör det. Vet inte hur pass nära vänner ni är men det kan nog vara bra att hålla lite distans ett tag.

Jag är fortfarande singel och trivs bra med det. Umgås med vänner och familj mest just nu och går inte ut speciellt ofta. Vilket även det känns skönt för det blev lite väl intensivt ett tag. Sparar pengar eftersom jag ska flytta till Göteborg snart    

• lemonina
    cajsasmamma skrev 2013-04-08 11:59:15 följande:
    Jag är inte singel längre, har vart "upptagen " nu i några månader med mannen i mitt liv Vi planerar inför den gemensamma framtiden och förhoppningsvis står en flytt framför dörren inom en snar framtid. Cajsa och pojkvännen kommer bra överens och dom är helt okej med varandra.

Grattis Låter som du mår bra och att det går bra för dig. Roligt
  • lemonina

Colan: Ja jag är trött på Örebro. Så nu gör jag slag i saken och flyttar till Göteborg där jag bodde en kort period när jag var 21 år. Känns super! Jag har två intervjuer framför mig där men inget jobb än så länge. Men det kommer förhoppningsvis.

Låter som du inte har lätt med killarna. Bra att du sagt till din vän att du inte känner samma, då är det upp till honom om han känner att han klarar av att bara vara vän med dig. Sen så kanske det inte är så bra idé att ses allt för ofta. Och håller han på att tjata och tråna trots du sagt ifrån så går det nog helt enkelt inte att vara vän överhuvud taget.  

• lemonina
    Madida skrev 2013-04-11 17:56:59 följande:
    Åh! Ibland blir man så rörd när man får meddelande på nätet. Fick detta på Badoo alldeles nyss. Tänk så fint han ställer upp för en medmänniska.

"Du har inga barnet jag ge dig om du ring mig 0733-xxxxxx"
    Haha Madida du lyckas då få de mest knasiga meddelanden du måste iallafall lyckas få dig en massa skratt.
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2013-04-12 07:56:50 följande:
    Tack men nej tack. Är betydligt bättre och vara sig själv.

• lemonina

Shades jag svara inte heller om jag inte är intresserad pga samma anledning som Madida och Vanilla.
    Annars har jag legat väldigt lågt. Så lågt att jag inte träffat någon på ett helt årFörvånad Men har nu faktiskt börjat snacka med några killar på Badoo Så jag hoppas det kan bli dejtande av snart.

Men hur går det för dig annars?     

• lemonina

CM så himla kul att läsa

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!