Inlägg från: Baginbox |Visa alla inlägg
  • Baginbox

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Men grattis:) En 58-taggare :) inte var dag man fäller en sån :)!  Ha en underbar kväll! :)

• Baginbox
    Sofia1970 skrev 2011-08-01 18:03:14 följande:
    Absolut roligare än på ett cafe och genast sätter klädångesten in. Eller ångest är överdrivet, men vad sjutton har man på sig (ja jag är klädnojjig, jag frågar mina kompisar vad de ska ha på sig när vi ska ut så jag inte är överklädd)
    Jag är mer nojjig över att vara överklädd än att den jag träffar ska vara knäpp vilket per definition bör innebära att jag är knäpp och han borde oroa sig.
    Jag kan komma på ett gäng stasser du kan ha på dig. :)  Fast om jag vore din dejt så vill jag att du är du.
  • Baginbox
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 12:38:16 följande:
    Ett bra råd. Ska tänka väldigt mycket på det där 1½ dygnet vi hade. Vill behålla den känslan. Sen har han inte loggat in igen sen han läste mitt meddelande..och nu höll jag på att börja anaysera igen..
    Lugn och fin nu :) Jag brukar läsa via ifånen med ids inte skriva med den. Så det kan gå många timmar från jag läst något tills jag svarar...
  • Baginbox
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 18:56:04 följande:
    Jaha. Och där kom sms-svaret.

Att du kunde gissa mitt nummer. Du måste ha ett sjätte sinne. Men om dom andra där på kräftskivan är dumma mot dig så får du ringa mig så ska jag säga till dom att vara snälla.

Jösses. Killen är expert på att undvika ämnet.

Jag svarae att mitt sjätte sinne var kompis med eniro. 

Har fått ett till sms efter det. Men det tillför egentligen inte något.       
    Backa. Han vet inte hur han ska säga för att tala om att han inte är intresserad, eller att han annat på gång och vill inte binda upp sig med något om det dyker upp något bättre.

Skulle inte lägga mer krut där.
  • Baginbox
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 19:57:45 följande:
    Jag vet inte. Orkar inte bry mig mer nu. Jag skrev tydligt att jag inte ville åka på någon kräftskiva utan honom. Har han fler på gång så får han väl försöka med dom. Jag kan inte göra nåt åt saken. Går jag på mer nu lär jag väl bara förvärra saken. Men jag tycker ändå inte att jag har varit för på efter omständigheterna.

(gräver ner mig i en grop och antar att jag förblir singel för evigt  Rynkar på näsan  ) 
    Vi kan slå följe till evigheten som singlar så blir vi inte ensamma iaf :)
  • Baginbox
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-09 20:10:49 följande:
    jag slår i så fall följe med er, om jag får?
    Välkommen. Bättre att vara ensam i sällskap :)
  • Baginbox
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 19:57:38 följande:
    Det är dom som är på mig. What to do... Jag utstrålar väl några Jag bryr mig inte-vibbar just nu...
     Har liiiite ont i hjärtat fortfarande, men det är ingen fara.
    Det där tycker jag stämmer rätt väl. Ju mindre intresse jag visar desto större intresse tycks jag väcka. Jag fattar inte det här. Jag ska iallafall på min första riktiga dejt i morgon. Någonsin. Där kan vi snacka nervositet... Får göra som på scen, in i rollen bara. Rollen som mig själv..
  • Baginbox
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 22:39:36 följande:
    Nu är jag SÅ förbryllad. Jag har (på er inrådan - tack för alla goda råd man får här ) Inte brytt mig om Mr T (han med båten som jag var med i ett och ett halvt dygn. Tänkte att han nog inte var särskilt intresserad. Jag har istället lagt min energi på en väldigt trevlig kille från MP. Vi har pratat ca 2 timmar i telefon efter att ha pratat mycket först på MP. Så fick jag ett infall att jag nog måste natta dottern. Hon sitter och spelar på sin dator. Bredvid ligger min mobil som hon också har spelat på.

Och där finns ett sms från Mr T!

Det står
    Hej hoppas du har haft en bra dag! Vi har varit på grönan! Det var trevligt.   

Sms:et kom för 45 minuter sen. Vad i *svordom* gör jag nu??? Förvånad Obestämd  
    Skulle inte gjort nåt. Möjligen skickat nåt lamt som  "Jättebra dag. Grönan är ju alltid trevligt."
  • Baginbox
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 23:10:10 följande:
    Jag vet inte!!! Helt knäppt det här ju. Obestämd
    Släpp och låt honom jobba lite. Konversationen är verkligen riktigt lam. Eller så är han mer orutinerad än jag och menar väl ändå.. Du känner ju honom bättre än vi.. :)
  • Baginbox

Ett par månader gammalt förhållande.. hon vill inte ses ikväll - svårt att sova. Umgås på kvällen och var och en sover hos sig kom aldrig på tal?

"..lägga mig tidigt ikväll.. ring inte mer är du snäll.."

Sorry men den kom så klart fram ur minnet. Jag skulle backat rejält i din sits. Varningsklockorna klämtar. Gå inte ut på stan ikväll. Risken är att du ser henne med en grabb i en bil av senaste modell..

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!