• Legacy

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-01-24 04:38:48 följande:
    Ja herregud vilken dumpning jag åkte på precis och jag känner mig verkligen dum. Tog upp med killen jag träffade att det inte kändes som att han var väldigt engagerad trots att vi setts i tre månader och träffats två gånger i veckan. Fick till svar att han aldrog känt något för mig utan bara sett mig som vän. Och jag känner mig så jäkla utnyttjad för sex nu, jag berättade precis r vi började träffas att jag inte var intresserad av något kk och att han skulle säga ifrån om han inte kände något. Direkt börjar jag ju undra vad det är för fel på mig, sex dög jag till...ofta men inget mer.

Verkligen inte okej gjort. Och du har all rätt att vara förbannad, han har inte bara tagit din tid utan lekt med dina känslor med. Om du orkar så ge honom en avhyvling"!
  • Legacy
    kristinah skrev 2012-01-24 11:03:02 följande:
    Yo!

tasssar in igen... 

Halloj Glad allt väl?
  • Legacy
    etanol skrev 2012-01-24 03:47:02 följande:
    Får se, när var det avresan gick?

*skitdålig på att uppdatera FL nowadays*

17:e vid lunch skulle jag tippa på jag har inga detaljer tyvärr om planerade avresetider och sånt och sen har jag nog inga mer detaljer än att käka och ha skoj
  • Legacy
    giftgrodan skrev 2012-01-24 00:12:48 följande:
    är det bara jag som har svårt att hålla reda på folk nu efter det stora hackdebaclet? :s

Bara de som bytt avatar, jag minns sällan namn Men jag har ju vart extra elak och bytt båda, men dte var ju för att det är ett spel-nick jag använder som jag gillar, och även delar av namnet till min favoritfilm, och dessutom är avataren på ett av mina favoritband som finns med i min favoritfilm

rörigt? Japp  
  • Legacy
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-24 12:03:40 följande:
    Igår kväll hade jag ett långt prat med min date. Vi har båda börjat få känslor men när vi upptäckte att nästa gång våra scheman inte krockar är i mitten på mars så insåg vi hur svårt detta kommer att bli. Vi bestämde oss för att bryta kontakten helt ( min ide då det är smärtsamt att små dutta i något som är så svårt). Så här sitter en väldigt sorgsen Vanilla och önskar att allt kunde vara lite enklare För två månader sedan visste jag inte att han existerade och nu känns det så otroligt tomt:,(

Rynkar på näsan usch vad trist...
  • Legacy

är ni barnlediga i helgen? en öl någonstans i götet kanske?

• Legacy

Phew snart en dag på jobbet nästan till ända, som fortsätter... med mera jobb det är så jag börjar ångra semestern. Det är inte nyttigt att ha det så bra på jobbet som jag har det nu tror jag

Det är skumt, på tal om dejting. Det verkar faktiskt skrämma en del att man är väldigt dedikerad sitt jobb. Jag är kanske extrem vem vet men jag är jag, svårt att ändra på, särkislt innan det finns något eller någon som är värd att ändra på det för liksom, flera har undrat redan vid dejt ett om jag inte kan dra ner på jobbet och annat direkt för att ha tid för just den personen, eller redan innan dejt ett (vilket ha resulterat i noll dejter för de personerna)

För mig är det ju som att be någon att dra ner på sin hobbyeller sitt intresse redan innan första dejten liksom.  

• Legacy
    Racer x skrev 2012-01-25 17:55:52 följande:
    Skulle någon få för sig att säga till att jag skulle dra ner på mc körandet eller rent av sälja så är det bye bye..

Ja precis, det är ju som att skära bort en bit av sin egen personlighet. Sen om man nu frivilligt drar ner på något för att man vill är ju en annan sak men det får ju växa fram.
  • Legacy
    NatalieH skrev 2012-01-25 18:42:50 följande:
    Håller med. Tycker väldigt mycket om mitt jobb, men försöker hålla mej i schakt för barnens skull. Passar på att vara hemma länge nu när jag är mammaledig, smiter bara in nån gång i veckan och hälsar på  Sen när jag väl börjar jobba igen så måste jag verkligen ställa in mej  på när jag ska åka hem varje dag annars blir jag lätt kvar många timmar för länge.

Ja haha jag sitter faktiskt och jobbar just nu har ett par timmar kvar, fick en skitkul grej att göra men som ska vara klar fredag! En stor presentation, jag som hatar att prata inför folk men det känns så bra efteråt när man liksom kommit över den där tröskeln

Såååå. Min kväll är jobb. Jobbigt höhö göteborgshumor  
  • Legacy
    Smecker skrev 2012-01-26 12:08:38 följande:
    Med tanke på vad vissa tjejkompisar berättar så verkar en hel del killar inte vara så kräsna.. det är mest 3+2-regeln som gäller.

3+2 regeln?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!