• Legacy

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-01-28 21:21:42 följande:

Inschallah Hjärta

Okej då får fanimej Ture klara sig utan mig Såklart gud vill det, jag fick ju en bibel idag tillomed
  • Legacy
    NatalieH skrev 2012-01-28 21:26:37 följande:

Go for it, Ture har ju kö Så du kan ju passa på att låna ut han till nån då

Heh, gött mos!

Jag ska se om det finns någon lämplig kandidat till att passa min älskade under dejten! 
  • Legacy
    takida skrev 2012-01-28 21:58:55 följande:
    Vad är det för en speciell kille som ens får dig att tänka tanken på att vara otrogen mot Ture?Flört

En familjelivare såklart! Annars hade det ju varit totalt no-no! Så otrogen är man ju bara inte
  • Legacy
    NatalieH skrev 2012-01-29 11:13:10 följande:
    Hur ska detta sluta, nyser och snyter mej hela tiden haha. Vilken trevlig dejt
    Jag kommer att må jätte bra i em ska ni se, det blir såååå bra  

Såklart det kommer gå bra och om han ratar dig för att du ärlite hängig så finns det massor med andra fiskar i havet som bara väntar på att vara rätt för just dig
  • Legacy
    Smecker skrev 2012-01-29 14:24:05 följande:

Fiskar i havet? Nog för att det är ett gängse uttryck, men skulle du uppskatta att killar såg dig som en av många fiskar i havet?

Ja gud de är väl mitt minsta bekymmer hur folk ser på dejting och mig, tycker det är ett bra uttryck för man vet ju aldrig INNAN vad det är för någon man halar upp och lär känna. Jag fäste rinte så stor vikt vid just det uttrycket
  • Legacy
    NatalieH skrev 2012-01-29 17:58:43 följande:
    Han var bakfull så det gick jämt ut haha

jag kom bakis som ett ägg till en dejt i höstas, han hade lagat nått jäkla lammfärsmojs med tillhörande vin och ärligt just lamm och bakis och alkohol... jag åt inte så mycket och han var nog lagiom imponerad sen stod hans hockeygrejjer i hallen och stank med. tjoho
  • Legacy
    Heidi1 skrev 2012-01-29 19:24:14 följande:

lätt som en riktigt mysig dejt det

fantastiskt var det Nu har jag lämnat av sjuklingkatten iallafall och instruerat om mediciner och att han behöver klappning minst var tredje minut. Skulle kanske packa men äh det är ju en dag imorgon med Oskyldig 
  • Legacy
    Isnogood skrev 2012-01-29 19:35:35 följande:
    Hade fikadate förra onsdagen...

Och på torsdagen...

Och på fredagen...o den varade till lördagsförmiddagen...

Drömmer

Och sen en träff på söndagskvällen...

Och på måndagskvällen...
    Och på tisdagskvällen...
    Och på onsddagskvällen...
    Och på torsdagskvällen...som varade till fredagsmorgonen...
    Och på fredagskvällen...som varade till lördagen...som varade till söndagseftermiddagen...  Skäms                     

Med samma person eller? najs haha
  • Legacy
    starchild81 skrev 2012-01-29 21:22:02 följande:
    en norm är något som genomsyrar samhället... Feminism är en slags norm..... hajar du? 

Det var nog inte bara det som hon inte följde med på för jag hängde inte med på ett jota vad du sa
  • Legacy
    NatalieH skrev 2012-01-29 21:41:10 följande:
    Skål Det skålar vi för så kanske vi fattar sen

Alkohol hjälper alltid till för att förstå ... stuff skål! Skål
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!