Hur ska detta sluta, nyser och snyter mej hela tiden haha. Vilken trevlig dejt
Jag kommer att må jätte bra i em ska ni se, det blir såååå bra
Såklart det kommer gå bra och om han ratar dig för att du ärlite hängig så finns det massor med andra fiskar i havet som bara väntar på att vara rätt för just dig
Fiskar i havet? Nog för att det är ett gängse uttryck, men skulle du uppskatta att killar såg dig som en av många fiskar i havet?
Ja gud de är väl mitt minsta bekymmer hur folk ser på dejting och mig, tycker det är ett bra uttryck för man vet ju aldrig INNAN vad det är för någon man halar upp och lär känna. Jag fäste rinte så stor vikt vid just det uttrycket
jag kom bakis som ett ägg till en dejt i höstas, han hade lagat nått jäkla lammfärsmojs med tillhörande vin och ärligt just lamm och bakis och alkohol... jag åt inte så mycket och han var nog lagiom imponerad sen stod hans hockeygrejjer i hallen och stank med. tjoho
fantastiskt var det Nu har jag lämnat av sjuklingkatten iallafall och instruerat om mediciner och att han behöver klappning minst var tredje minut. Skulle kanske packa men äh det är ju en dag imorgon med
Och på fredagen...o den varade till lördagsförmiddagen...
Och sen en träff på söndagskvällen...
Och på måndagskvällen...
Och på tisdagskvällen...
Och på onsddagskvällen...
Och på torsdagskvällen...som varade till fredagsmorgonen...
Och på fredagskvällen...som varade till lördagen...som varade till söndagseftermiddagen...