Jag har precis pratat med Mr Malmö igen (tre timmeslånga samtal idag också). Vore kul att träffas men nu ligger det där och gnager. En kille som ringer tre gånger om dagen, som sms:ar en hel del däremellan och sedan ovanpå det alltid inleder samtalet med "Hallå vackra kvinna!" (på malmöitiska) kan han verkligen vara rätt skruvad?
Är det något som skaver så vifta inte bort det. Känn honom på pulsen!
Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-26 23:53:28 följande:
Haha, vilken hjälpsam man Det var dock inte rktigt så jag menade. Kan dock berätta för dig att du har tagit kontakt med mig här på FL, vi skicka några mail
Nu gör du mig ju generad Du får inboxa igen bara så jag fattar sammanhangen.........
Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-26 23:53:28 följande:
Haha, vilken hjälpsam man Det var dock inte rktigt så jag menade. Kan dock berätta för dig att du har tagit kontakt med mig här på FL, vi skicka några mail
Nej vi har inte träffats och har egentligen bara haft kontakt med honom i... 29 timmar. Fast det är det som är lite konstigt. Har varit med om killar som har varit alldeles för på förut. Och då har jag inte klarat av det. Men just nu känns det bra. Jag vill att han ringer och skickar sms. Det kanske ändrar sig, vem vet.
Är du i bubblan? men spelar kanske ingen roll så länge som du mår bra av uppmärksamheten. Du sa dock att något skaver - kan beskriva skavet egentligen.
Kanske så att du vill bli lite uppslukad men undrar var i hans ryggsäck energin kommer till att vara så på?
Och det kan jag faktiskt tycka är lite sorgligt. Man får inte prata med någon om man inte är beredd att fria verkar det som på de där sajtern. Jag som gillar att bara munhuggas en del utan att det behöver betyda så mycket.
Därför ska det bli kul att gå ut imorgon med ett gäng singlar för att ha kul. Då kan man snacka strunt med flera och hoppas på att man fastnar för någon.
Men är det inte kymigt att gå på en sådan träff, lite grupp-dejt sådär?
Jag tycker ofta att det känns mer stelt och konstruerat att sitta vid ett cafébord och uppfinna en konversation, även om jag har lätt för att prata. Där är man verkligen där för att man tror att man eventuellt kan få ihop det med just den personen som sitter där. Och är det en tristgök så sitter man fast ett tag. På en shake-aktivitet kan man skifta fokus till någon annan om man känner att det inte stämmer med en person.
Det låter väl rätt så som du beskriver det. bara jag som har så svårt för grupp-aktiviteter utanför jobbet. Min skalle börjar liksom ticka grupp-dynamik *L*
Du får väl ställa dig i ett hörn och låtsas att du inte tillhör gruppen. ha ha
Men tänk dig också att du vill gå ut en kväll och inte vill göra det själv, vill se en bio men vill inte göra det själv, vill spela badminton en dag och alla dina polare är upptagna - då har du bra alternativ här.
Kanske helknäppt att outa här, men jag får sällan eller aldrig sådana behov. Gillar iofs badminton *L*
Då får du väl anmäla dig till en vin- eller matlagningskurs eller monopol-spelarkväll eller också så skapar du helt enkelt någon aktivitet som du själv gillar och får med dig andra på den. Spetsknyppling kanske.
Vi-som-vill-prata-om-Sten-Bromans-klädkollektion
Tror du jag blir attraktiv och får många vänner?
Förlåt TS - jag är tramsig nu igen och skall genast lägga mig o sova - skall bättra mig