Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-08-25 22:12:24 följande:
    Om man bowlar kan hon hålla klotet vid magen och smeka det lite ömt, precis som om hon är gravid.
    Ja men DET är ju sexigt
    ulfsas skrev 2011-08-25 22:35:38 följande:
    Ja, springer han inte efter det så är saken biff. Bara att boka präst... Baby
    Fast hade han inte sprungit efter en sån antydan på en första dejt så hade JAG sprungit..
    ulfsas skrev 2011-08-25 22:51:32 följande:
    Inte helt lätt med dejting....man skall spela svår, verka vara upptagen, inte ringa på 3 dagar efter en dejt läste jag i en tråd.....osv osv.

Lättast vore om man nöjde sig som solo.....

Har hittat en ovanligt fin tjej på FB som jag aldrig ännu träffat.
    Hon frågade mig om att bli ''vänner'' på FB. har chattat en hel del nu men jag vet ännu inte vad den damen vill eller varför hon ville ha mig som FB vän....hittar henne inte på Hitta o.dyl heller. Verkar inte finna s någon tjej med det namnet i Stockholm m omnejd. Mysko.
    Har föreslagit en fika men det kom något i vägen i torsdags. Sedan kommer jobb och barn ivägen och det drar ut på tiden så tjejen hinner kallna......skit också. 
    Men jag har inte sagt nåt om att spela svår och inte höra av sig. Sånt är trams. Men vill en man befrukta mig (inte bara ha sex utan faktiskt göra mig gravid) på första dejten så blir jag rädd

Att hon inte finns på hitta o.s.v. är väl inte konstigt? Det gör inte jag heller och jag finns i högsta grad.
    När det gäller att nåt hela tiden kommer emellan... det KAN ju faktiskt vara så även om bitrra jag bara tar det som bullshit! Särskilt om det är upprepade gånger.
    Fråga henne rätt ut då?! VILL du träffa mig?
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-28 14:33:52 följande:
    Jag var inne i stora staden Stockholm igår. Åt middag med en (kvinnlig) kompis. På väg dit mötte jag en annan (manlig) kompis. Vi satt och pratade på T-banan - han var på väg för att dricka öl och spela biljard med sina polare - och jag passade på att tagga honom på FB på Stureplan när vi for förbi där. Det tog tre sekunder så ringde hans flickvän (som jag inte känner) och undrade vad i h-e han gjorde med mig på Stureplan när han sagt att han skulle göra något helt annat. Oskyldig

Haha, helt ljuvligt!

Anonym (ny) skrev 2011-08-28 21:55:04 följande:
    har nu bestämt mig för att inte nöja mig med något mindre än allt jag vill ha. Den killen jag haft en flirt med har inte ALLT och varför ägna sig åt honom då, mest taskigt mot honom när han kan träffa någon annan.

Jag vill ha EVERYTHING

Klart! Du förtjänar inte mindre än allt du vill ha. Men kom ihåg att även när man får allt man vill ha så får man oftast en och annan sak man inte vill ha

etanol skrev 2011-08-28 21:56:18 följande:
    Dejt imorgon...hilfe...

Wiieee! Spännande! Lycka till!

Anonym (e) skrev 2011-08-29 15:05:47 följande:
    men fy kan det uppfattas så! den tanken har inte ens slagit mig... och jag är ju kvinna det behöver ju inte hjälpa men...

sen skrev jag med en annan och bad han berätta lite  mer om sig och han berättade om sitt jobb kort, och sina intressen. Så skrev han att han gillar att mysa och sex! så skriver man väl inte! jag tackade för mig och han förstod ingenting men jag förklarade.  
    Just den frågan gillar inte jag..."Kan du inte berätta lite om dig själv?" Känner mig så vansinnigt fjantig när jag ska sitta där och rada upp info. Gör istället som etanol sa och plocka upp nåt ur presentationen och spinn vidare på.
    Eller som jag kan göra..Kan ställa helt orelevanta frågor typ "Vad har du för dammsugare?" eller "Tycker du att dammsugarpåsar av märket XX är lika bra som icke-märkes påsar?" Ja...som exempel då Men det passar mig som person att skriva så, och du kanske inte alls fungerar på det sättet.

Det där med mysa och ha sex..TRAMS! Merparten av alla människor vill väl ha sex? Man behöver inte rada upp det som ett intresse. Blir bara så osexigt då. Såna mail slänger jag bara.
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-30 18:29:57 följande:
    Hur hanterar jag nu detta?

Efter lite övervägande har jag bestämt att jag iallafall engång till kommer att träffa honom tänkte jag. Så jag skickade ett sms och svarade på hans tidigare fråga om jag ville träffa honom igen.
    Jag har kommit fram till att han var absolut inte den tokigaste dejten jag varit på... jag är lite undrande över om det kan bli nåt i längden, men det kommer jag ju aldrig att få svar på om jag inte träffar honom igen och försöker lära känna honom lite. 

Men hans svar på mitt "en dejt till säger jag inte nej till" var.... att han kunde tänka sig att åka till mig nu direkt bums, för han är så ivrig.

Nu blev jag ju rädd för att han är mycket mer intresserad än vad jag är och blev rädd att såra honom... ska jag inte träffa honom igen? Vad svarar jag på ett sånt sms? 
    Han är (förhoppningsvis) en vuxen pojke och får ta hand om sina känslor själv.  Du kan inte ansvara för dom. Men du behöver ju inte lura honom helt och hållet. Jag hade nog försökt skämta bort hans sms lite. Men jag vet egentligen inte om det är rätt
    Ernst Hugo skrev 2011-08-30 18:47:07 följande:
    Hur går det med itt dejtande då? *nyfis*
    Det går väl bra
    Själv då?
    Ernst Hugo skrev 2011-08-30 19:59:55 följande:
    Haha det var ett uttömmande svar *L*

Jag finns inte på ngn dejtingsida men har lite kontakter ändå visade det sig. Dock så himla långt bort från skåneland. Även om allt kan kännas riktigt bra så är det ändå bäst att träffa någon som bor hyggligt nära. Typ Malmö Drömmer
    Ja, men jag vill ju behålla mystiken....locka dig lite

Jag har faktiskt oxå planer på att lägga ner mina dejtingsidor. Börjar tröttna lite.
    Fast om du träffar en fantastisk kvinna, helt rätt, så måste det ju kunna gå att lösa trots att hon bor så långt bort? Kärleken du vet...

Men ja, nån i Malmö hade varit perfekt! Flört
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-30 20:15:27 följande:
    Ja, nu vill vi allt ha lite mer rapport av vår trådstartare! Glad
    Jag har kommit fram till att det största problemet är inte att hitta nån som verkar bra. Det är att hitta nån som fortsätter vara bra. Jag blir fortfarande chockad över hur människor kan förändras på några veckor. Jag fattar inte! Och jag har nog tröttnat på att få upp intresse, bli nyfiken och sen upptäcka att människan förvandlas till en gris(?) efter midnatt.
    Typ..

Ernst Hugo skrev 2011-08-30 21:19:18 följande:
    *visslar* hur tänker du nu? Drömmer
    Ja se jag ställer mig precis lika frågande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!