Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag vet inte. Orkar inte bry mig mer nu. Jag skrev tydligt att jag inte ville åka på någon kräftskiva utan honom. Har han fler på gång så får han väl försöka med dom. Jag kan inte göra nåt åt saken. Går jag på mer nu lär jag väl bara förvärra saken. Men jag tycker ändå inte att jag har varit för på efter omständigheterna.

(gräver ner mig i en grop och antar att jag förblir singel för evigt  Rynkar på näsan  ) 

• Anonym (Mia)
    Baginbox skrev 2011-08-09 20:00:31 följande:
    Vi kan slå följe till evigheten som singlar så blir vi inte ensamma iaf :)

Jag tvivlar på att det är samma sak, men det kanske är bättre än inget. Inte snällt sagt mot dig kanske, men jag är så depp just nu.
  • Anonym (Mia)
    Sofia1970 skrev 2011-08-09 20:08:56 följande:
    Det är inte kul att bli dissad när man känner att det stämmer från ens eget håll.

Eller när folk inte kan ge klara besked. Varför ska det vara så svårt för så många. Det gör mig klart irriterad.
  • Anonym (Mia)
    Sofia1970 skrev 2011-08-09 20:20:58 följande:
    Fast jag är likadan, jag drar gärna ut på dissandet lite och hoppas att den andra också ska tycka att det inte riktigt klickar.

Fast om man fortsätter att hålla igång det hela precis som den här nissen gjorde. Varför tex säga att jag gärna får följa med på hans båt? Varför ställa en massa motfrågor och undra om hur jag har det och hela tiden spela på en massa saker som vi pratade om förut. Om jag inte är intresserad av någon kanske jag inte omedelbart säger tack och hej om ett visst intresse ändå finns. Men jag skulle nog inte hålla igång det så pass som Mr T har gjort.
  • Anonym (Mia)
    Sofia1970 skrev 2011-08-09 20:31:28 följande:
    Jag tror han har nån annan på lut som han inte vet var han har så han vill ha kvar dig i bakfickan.

Jo det kan ju vara så.
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-09 20:33:41 följande:
    Som andra sagt kanske han inte vill ge upp dig till fullo men har annat på g. Vet du hur länge han varit singel? (ursäkta om du skrivit det tidigare i tråden och jag missat)

Lite oklart är det väl. Han har varit skild i sex år. Om han har haft något förhållande sen dess vet jag inte. Det var inget jag ville fråga om och mina förhållanden sen skilsmässan kom inte heller upp. Men det är väl inte omöjligt att något funnits mellan skilsmässan och nu. Det är väl snarare sannolikt. Jag har faktiskt funderat på redan tidigare om han kanske hade något som låg och bubblade som han inte riktigt visste om han ville göra slut med eller inte.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-09 21:26:05 följande:
    Hmm ja antagligen har han inte levt i celibat i 6 år Flört

Han verkar lite velig må jag säga...verkar inte veta vad han vill. Kanske kommer han på det (att han vill DIG) först efter det att du slutat höra av dig. Om inte, är han ändå inget värt. Oroa dig inte, den rätte kommer förr eller senare (det intalar jag iaf mig själv, och du ska veta, jag är lika "på" som du hehe)

Bra att inte bara jag ångar på som en vält då. Jag skrev det jag ville sms:a först på sajten också och råkade tydligen skicka iväg det (liten svordom), vilket inte alls var meningen. Jag fick ett lika konstigt svar på det. Men jag valde att inte svara tillbaka. Nu får han nog komma med något mer konkret om det ska vara nåt. 
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-09 21:41:23 följande:
    Hmm jobbig sits, men glöm det hela ett tag om det går.

Jag tog ditt råd om att sma:a killen jag dejtade förra veckan, kanske en 10 min sen. Såklart inget svar...Att bli dissad känns skitjobbigt

Fast det var bara 10 minuter sen. Ge det lite mer tid i alla fall. Grejen är väl att även om man gör bort sig (eller inbillar sig att man gör bort sig) så får man kanske ett bättre besked.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-09 21:48:57 följande:

Nu ska du "försvinna" ett tag, Mia. Även om han smsar nåt, lite såna frågor som tidigare idag, så låt bli att svara. Vänta tills han ger dig konkret svar på din fråga om kräftskivan. Under tiden tycker jag att du ska tacka jag till kojplatsen som du blev erbjuden.

Om du frågar mig så tycker jag att du har varit lite för på. DOCK tror jag inte att hans konstiga svar beror på det. Utan som många skriver, på att han har suktar efter nån annan.

Fast jag vill inte på den där dumma kräftskivan nu.  Blä. Men jag tänker inte skicka något mer till honom. Men du menar inte ens svara om han skickar nåt? Usch det blir svårt. Jag tror att jag har en reflex i mig som gör att jag svarar på allt. Även om det är en person som inte intresserar mig, men då skriver jag det.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-09 21:50:01 följande:
    Sant, nu har jag iaf gjort vad jag kunde...Men ändå trist att han inte svarar

Men du, det är bara att leta vidare! Hur gamla är dina barn? Norr om Sthlm bor du, var lite mer exakt?

Jo det är väl så jag ser på det också. Bättre än att gå och tänka på om man skulle ha skrivit i alla fall. 

Leta vidare. trist trist

Ja var bor jag... ungefär 3-4 mil norr om utan att outa mig för mycket. Barnen är 16, 13 och 10.    
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-09 22:00:54 följande:
    Precis! Svara inte! Nu får han undra. Dum är ju han inte. Om han vill mer med dig så svarar han till slut på din fråga.
    Och ju, åk på kräftskivan och ha riktigt kul så ska du se att du kommer att träffa på väldigt många trevliga människor. (säger jag som inte varit på nåt sånt men av din beskrivning av förra eventet så lätt det mkt trevligt) Vad har du för alternativ? Sitta hemma och sucka efter honom?

Alternativet är att inte lämna de två äldsta barnen ensamma över en natt. Därför är det lite knepigt. Jag var osäker redan innan.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!