Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-08-10 17:55:59 följande:

Kan det vara så att båda väntar på att den andra ska skriva. Sen väntar man och väntar och väntar. Till slut rinner det bara ut i sanden

Det kan vara så. Men nu menar jag när man hållt igång en varannan-gång-konversation med lite längre meddelanden. En fyra fem stycken per dag i alla fall. Och sen plötsligt - inget. Trots att människan är inloggad. Ett litet hejdå kan ju kännas ok i alla fall.
  • Anonym (Mia)
    giftgrodan skrev 2011-08-10 18:05:34 följande:
    ja, det undrar jag med. Chattat med en på msn ganska frekvent i ngra dagar, och sen helt plötsligt är han aldrig inloggad. Jag är ju inte dummare än att jag förstår att han har satt sig som "osynlig", men liksom.. varför?

Presix. Varför?
    Glädje58 skrev 2011-08-10 18:06:22 följande:

Kanske läge att fråga om just dessa två skäl ligger till grund för hans beteende. Rätt kul faktiskt...

Ja det var en ganska bra replik när jag tänker efter.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 17:06:55 följande:

Ja det var så konstigt allt... Jag kanske är för blåögd.

Nåja. Jag raggar på en ny dejtingsida som heter

"Vi som vill träffa någon fastän vi är 93 år och har hjärfel och inga barn!"   

Och bara för att jag skrev så blir jag kontktad av en 80-åring! Förvånad
    Jag frågade aldrig om han hade hjärtfel kan jag säga. 
  • Anonym (Mia)
    Glädje58 skrev 2011-08-10 19:38:07 följande:

Visst är det jobbigt att snorungar kontaktar dig, de vill bara en sak och det är att få prova din rullator...

Ja jag vet. 40 års skillnad märks när man kämpar om syrgasen.
  • Anonym (Mia)
    Glädje58 skrev 2011-08-10 19:45:32 följande:

Du skulle kunna köra en variant på strypsex med honom. Det är bara att skruva åt kranen under akten Skrattande

Skoja inte om det - sånt körde mitt ex med. Helt ensidigt intresse kan jag tillägga. En av anledningarna att jag lämnade honom. (Men det kunde inte du veta.)
  • Anonym (Mia)
    Glädje58 skrev 2011-08-10 19:48:36 följande:

Ber om ursäkt  Skäms

Ingen fara - kunde inte du veta.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-10 19:54:57 följande:
    Kan du länka till den sidan?

Men du, redan 3 nya på g? Bra jobbat på...ett dygn Flört

Det är dom som är på mig. What to do... Jag utstrålar väl några Jag bryr mig inte-vibbar just nu...
     Har liiiite ont i hjärtat fortfarande, men det är ingen fara.
  • Anonym (Mia)

Nu är jag SÅ förbryllad. Jag har (på er inrådan - tack för alla goda råd man får här ) Inte brytt mig om Mr T (han med båten som jag var med i ett och ett halvt dygn. Tänkte att han nog inte var särskilt intresserad. Jag har istället lagt min energi på en väldigt trevlig kille från MP. Vi har pratat ca 2 timmar i telefon efter att ha pratat mycket först på MP. Så fick jag ett infall att jag nog måste natta dottern. Hon sitter och spelar på sin dator. Bredvid ligger min mobil som hon också har spelat på.

Och där finns ett sms från Mr T!

Det står
    Hej hoppas du har haft en bra dag! Vi har varit på grönan! Det var trevligt.   

Sms:et kom för 45 minuter sen. Vad i *svordom* gör jag nu??? Förvånad Obestämd  

• Anonym (Mia)
    Glädje58 skrev 2011-08-10 22:49:13 följande:
    Jag var tvungen att citera dig, så du inte glömmer bort vad du har sagt.

Det han skrev nu, hur ska man tolka det? Det är ju ingen konkret, så att han säger rakt ut att han vill träffa dig. Men att han ändå hör av sig, säger väl att han tänker på på dig. Och det är väl rätt gulligt...
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 21:54:59 följande:
    ... Jag tror att jag har en reflex i mig som gör att jag svarar på allt...
    Om det är din naturliga väg att gå, så tycker jag att du ska fortsätta en vägen

Superbt! Han är gullig och jag vill slå honom med en spade. Tungan ute

Vad sägs om någor intetsägande som

Va? Har det inte regnat på er? Vi blev inne hela dagen med åskan rullande utanför.  
  • Anonym (Mia)
    Glädje58 skrev 2011-08-10 22:49:13 följande:
    Jag var tvungen att citera dig, så du inte glömmer bort vad du har sagt.

Det han skrev nu, hur ska man tolka det? Det är ju ingen konkret, så att han säger rakt ut att han vill träffa dig. Men att han ändå hör av sig, säger väl att han tänker på på dig. Och det är väl rätt gulligt...
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-09 21:54:59 följande:
    ... Jag tror att jag har en reflex i mig som gör att jag svarar på allt...
    Om det är din naturliga väg att gå, så tycker jag att du ska fortsätta en vägen

Du är läskigt smart som påminner mig om mina egna ord.  Sånt här gör att jag inte tänker klart i alla lägen utan spinner iväg i dumheter istället..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!